پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه19:36 - 1399/08/22
فرماندار هرسین در گفتگو با دیوانگاه:

استفاده از ماسک در هرسین از 45درصد به 75درصد رسیده است/ همه ادارات در بحث مقابله با کرونا باید در کنار شبکه بهداشت باشند

فرماندار هرسین گفت: طبق برآوردها رعایت مردم از 45درصد به 75درصد رسیده است و قطعاً منتظر تاثیر این محدودیت های قبلی در روزهای آینده هستیم.

عبادالله کنجوریان فرماندار شهرستان هرسیندر گفتگو با دیوانگاهاظهار داشت: ما با وجود شرایط قبلی و مقایسه آن با شرایط فعلی منتظر وضعیت ناگواری بودیم ولی با وجود محدودیت های ایجاد شده و با همکاری کلیه ادارت و ارگان ها و مردم فهیم هرسین یک احساس رضایت بخشی ایجاد شده که از اتفاقات ناگوار فاصله گرفته ایم.

 

وی افزود: البته این نباید باعث شود که فکر کنیم همه چیز تمام شده است و باید پروتکل ها را بیشتر رعایت کنیم، طبق برآوردها رعایت مردم از 45درصد به 75درصد رسیده است و قطعاً منتظر تاثیر این محدودیت های قبلی در روزهای آینده هستیم.

 

فرماندار شهرستان تصریح کرد: در بحث محدودیت ها در معابر اصلی هرسین هم با مشورت های صورت گرفته محدودیت ها را در برخی معابر برداشتیم و تنها در یک نقطه مرکزی شهر در حال حاضر ممنوعیت تردد خودرویی وجود دارد.

 

کنجوریان اظهار داشت: همه ادارات در بحث مقابله با کرونا باید در کنار شبکه بهداشت باشند و کمک کنند در رفع مشکلات و پای کار بیایند و هر کدام به نوبه خود رعایت کنند و اطلاع رسانی داشته باشند.

 

وی افزود: در بحث دستفروش ها مصمم هستیم که خیابان اصلی را از دستفروش ها خالی کنیم چرا که شکل قشنگی برای شهر ندارد و چندین مکان هم برای استقرار آنها در نظر گرفته شده است.