پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه14:15 - 1399/08/27
شورای هماهنگی ترافیک شهرستان هرسین تشکیل جلسه داد/

کنجوریان: محدودیت تردد از میدان آزادی تا میدان جمهوری اسلامی باقی ماند/ مصلحت مردم در اولویت تصمیم گیری ها قرار می گیرد

با حضور فرماندار، امام جمعه، دادستان و سایر مسئولین جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان هرسین برگزار شد.

به گزارش خبر نگار دیوانگاه،  جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان هرسین با حضور فرماندار ، حجت الاسلام دکتر اجرایی امام جمعه محترم هرسین ، دکتر امیر فیضی دادستان محترم این شهرستان و جمعی از مسئولین در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

 

عبادالله کنجوریان فرماندار شهرستان هرسین در این جلسه ضمن تاکید بر لازم الاجرا بودن مصوبات این جلسه طی سخنانی اظهار داشت :

 

وی افزود: مردم بزرگوار شهر هرسین بدانند که محدودیت های ترافیکی و کنترل ترددها در بخشی از خیابان اصلی شهر به نفع آنان است و این اقدامات طبق نتایج بررسی های بعمل آمده توسط شبکه بهداشت و درمان و ریاست محترم این شبکه "باعث جلوگیری از شیب صعودی ابتلا به کرونا شده است".

 

فرماندار شهرستان تصریج کرد:  بر اساس تصمیمات اعضای جلسه و پس از بررسی تمام جوانب ، محدودیت های ترافیکی ( کنترل ترافیک از میدان آزادی تا میدان جمهوری اسلامی ) تا پایان آبانماه ادامه خواهد داشت.

 

کنجوریان اظهار داشت: در راستای تحقق مصوبات ستاد کرونا و به منظور اجرای محدودیت های ترافیکی در وهله اول مصلحت مردم در اولویت تصمیم گیری ها قرار می گیرد.

 

ساماندهی دستفروشانی که بصورت غیر قانونی در مسیر پلیس راه به هرسین و بیستون حاشیه راه را تصرف و حتی اقدام به ساخت و ساز کرده اند از دیگر مصوبات این جلسه بود و مقرر گردید اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اقدامات لازم را به‌ منظور برخورد قانونی با این متخلفان بعمل آورد.

 

رفع مشکلات ۱۹ نقطه حادثه خیز در مسیرهای بزرگراهی ، شهری و روستایی از دیگر موارد مورد تاکید در این جلسه بود.