پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه16:27 - 1399/08/29
فرمانده سپاه ناحیه هرسین :

تشریح برنامه های هفته بسیج.در هرسین/ رویکرد بسیج خدمت رسانی خالصانه و مومنانه به مردم خواهد بود

فرمانده سپاه ناحیه هرسین گفت: شعار محوری بسیج در سال ۹۹ بسیج پیشرو خدمت و امید آفرین است که با رویکرد خدمت رسانی خالصانه و مومنانه به مردم خواهد بود.

سرهنگ پاسدار صمد محمدی فرمانده سپاه ناحیه هرسین در گفتگو با دیوانگاهضمن تبریک به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج عنوان کرد : در هفته بسیج سال جاری با توجه به شرایط ویژه کرونایی ویژه برنامه های خاصی در شهرستان اجرا می‌شود که با توجه به شرایط موجود سعی شده تا تجمع ها به حداقل برسد.

 

وی تاکید کرد: شعار محوری بسیج در سال ۹۹ بسیج پیشرو خدمت و امید آفرین است که با رویکرد خدمت رسانی خالصانه  و مومنانه به مردم خواهد بود و  توسط حوزه ها و پایگاه های بسیج در سطح شهرستان صورت می‌گیرد.

 

فرمانده سپاه ناحیه هرسین  خازرنشان کرد: با توجه با شرایط شیوع بیماری کرونا در سطح شهرستان  از ظرفیت فضای مجازی جهت اجرای ویژه برنامه  این هفته استفاده میشود.  

 

 محمدی در ادامه اظهار داشت:  دشمن تلاش می کند تا یاس و ناامیدی را در جامعه حاکم سازد اما بسیج با تزریق انگیزه و امید به جامعه سبب ایستادگی مردم در برابر دشمنان شده است.

 

وی در پایان افزود: : آزاد سازی زندانیان  جرائم غیر عمد ،دیدار با امام جمعه شهرستان،  ویزیت رایگان در محله مهدیه ،برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری به صورت مجازی ، انجام رزمایش مومنانه، ،نشست های روشنگری مجازی در قالب طرح ثامن ، توزیع 1500عدد ماسک رایگان ، اجرای رزمایش رفع آلودگی از معابر و گبیاران مزار شهدا ... از جمله برنامه های شاخص در هفته بسیج درهرسین است.