پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه10:13 - 1399/09/12
با حضور فرمانده سپاه ناحیه هرسین/

از زحمات رئیس شبکه بهداشت و درمان و مرکز بهداشت شهرستان هرسین تقدیر شد

در مراسمی با حضور فرمانده سپاه ناحیه، مسئول دفتر حوزه نمایندگی سپاه ناحیه هرسین از زحمات روسای شبکه بهداشت و درمان شهرستان و رئیس مرکز بهداشت هرسین در راستای مقابله با ویروس کرونا و همکاری در طرح شهید سلیمانی تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،در مراسمی با حضور سرهنگ پاسدار صمد محمدی فرمانده سپاه ناحیه، حجت الاسلام امامی مسئول دفتر حوزه نمایندگی سپاه ناحیه هرسین از زحمات دکتر حمزه ای رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان و دکتر ایمانی رئیس مرکز بهداشت در راستای مقابله با ویروس کرونا و همکاری در  طرح شهید سلیمانی تقدیر شد.

 

سرهنگ محمدی فرمانده سپاه ناحیه هرسین در این دیدار ضمن تشکر از زحمات کادر بهداشت و درمان در مقابله با ویروس کرونا در شهرستان اظهار داشت: از همان روز های اول مقابله با این ویروس منحوس کادر درمان در خط مقدم مقابله بودند و شهدایی هم در این راه تقدیم کردند که جا دارد یاد این شهدا را هم گرامی بداریم.

 

دکتر حمزه ای رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان در سخنانی ضمن تشکر از حضور فرمانده  و مسئول دفتر حوزه نمابندگی ولی فقیه سپاه ناحیه هرسین طی سخنانی اظهار داشت: سپاه و بسیج از همان روزهای اول شیوع کرونا در کنار کادر درمان در بحث پیشگیری و مقابله کارهای بسیار خوبی انجام دادند و انصافاً یکی از پشتوانه های بهداشت در شهرستان هرسین سپاه و بسیج بود که هر جا نیازی بود حاضر شدند.

 

وی افزود:  حضور بی مزد و منت بسیج در عرصه گند زدایی جلوی شیوع بیش از پیش کرونا را گرفت و امروز هم می بینیم که با توزیع بسته های غذایی به داد مردم آسیب دیده از کرونا می رسند و این جای تقدیر دارد.

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان خاطرنشان کرد: در طول چهار سال گذشته بهداشت و درمان شهرستان رشد خوبی داشته و شاید به جرات بتوان گفت اگر ارتقاء این  پیشرفت ها و تجهیزات نبود ما امروز نمی توانسیتم به راحتی در مقابله با این ویروس کرونا به مردم خدمات ارائه کنیم.