پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه23:47 - 1399/10/13

زنگ مقاومت در برنامه شاد در هرسین به صدا در آمد

به مناسبت گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی زنگ مقاومت به صورت نمادین در برنامه شاد در هرسین به صدا در آمد.

به گزارش دیوانگاه، مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در محل یادبود شهدای دانش آموز و فرهنگی آموزش و پرورش این شهرستان با حضور جانشین محترم فرماندهی سپاه پاسداران، مدیر، معاونین و پرسنل اداره آموزش و پرورش، مسئولین بسیج فرهنگیان و بسیج دانش آموزی برگزار شد.

 

علی نور فتحی مدیر آموزش و پرورش شهرستان ضمن خیرمقدم به حاضرین؛ فرارسیدن ایام فاطمیه، سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و یارانش، اربعین شهید فخری زاده و درگذشت آیت الله مصباح یزدی را تسلیت گفت.

 

فتحی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام و انقلاب باید بدانند با ترور و حذف فیزیکی چنین شخصیت های برجسته ای نمیتوانند خللی در روند پیشبرد اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی وارد کنند افزود: همه دنیا شاهد این هستند که پس از شهادت سردار سلیمانی، نه تنها نام ایشان از میان نرفت، بلکه نه فقط در ایران و منطقه، که در جهان شناخته تر شد.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روحیه مردمی و جهادی شهید سلیمانی گفت: این شهید والا مقام علاوه بر اینکه یک فرمانده نظامی مقتدر بود، یک مغز متفکر سیاسی، یک شخصیت متواضع و مردمی، یک عارف و سالک حقیقی و مرد واقعی مقاومت و جهاد بود.

 

فتحی در ادامه خاطرنشان کرد: تشییع تاریخی پیکر حاج قاسم سلیمانی نشان دهنده قدردانی و ارادت ملت شریف ایران و پیروی از راه شهداست. ما بر آنیم تا با تمرکز بیشتر بر مسائل تربیتی و اعتقادی دانش آموزان، نسلی را تربیت کنیم که مدافع راستین نظام و ولایت باشند.

 

سرهنگ میرزایی جانشین فرماندهی سپاه پاسداران شهرستان نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه سردار سلیمانی گفت: تلاش دشمنان برای سد کردن راه مقاومت و تضعیف انقلاب اسلامی، به جز اضمحلال و خفت روزافزون خودشان نتیجه ای در بر نخواهد داشت.

 

سرهنگ میرزایی ضمن بیان ویژگی های برجسته سردار سلیمانی در قالب خاطراتی از این شهید والا مقام افزود: شهید سلیمانی با این درجه از اعتبار جهانی و محبوبیت مردمی، خود را سرباز ولایت میدانست و این برای ما یک درس بزرگ در وفاداری به ولایت فقیه است.

 

در پایان، زنگ مقاومت توسط مدیر آموزش و پرورش و جانشین سپاه پاسدان به صدا در آمد.