پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه16:12 - 1399/10/17

ثبت نام مددجویان بهزیستی دارای سهام عدالت در سامانه سجام

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان هرسین گفت: مددجویان بهزیستی دارای سهام عدالت برای احراز هویت ودریافت کد بورسی در سامانه سجام ثبت نام کنند.

سعید حیدری سرپرست اداره بهزیستی شهرستان هرسیندر گفتگو با دیوانگاهاظهار داشت:  کلیه مددجویان دارای سهام عدالت تحت پوشش بهزیستی می توانند نسبت به ثبت‌نام در سامانه سجام و احراز هویت خود اقدام کنند.

 

وی  افزود: این ثبت نام کلیه مددجویانی که روش غیرمستقیم مدیریت سهام عدالت را انتخاب کرده اند و یاتاکنون به سامانه سهام عدالت مراجعه نکرده اند را در بر می گیرد.

 

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان خاطرنشان کرد : کلیه مددجویان می توانند با مراجعه به سامانه سجام به نشانیsejam.irبه صورت غیرحضوری نسبت به ثبت نام و دریافت کد اقدام کنند.زیرا دریافت سود سهام اتی وتعیبن تکلیف سهام خود منوط به ثبت نام در این سامانه میباشد.

 

حیدری  در خصوص نحوه ثبت نام در سامانه سجام گفت: دارندگان سهام عدالت در مرحله اول باید با وارد کردن تمامی اطلاعات خود در سامانه ثبت نام نمایند تا اطلاعات هویتی آنها کنترل و تایید شود بعد از تایید، پیامک پیگیری را از طریق شماره تلفنی که اعلام نموده اند دریافت نمایند.

 

وی افزود : برای ثبت‌نام در سامانه سجام کد ملی، یک خط تلفن و شماره شبا یکی از بانک‌های  فرد صاحب حساب ضروری است.