پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه09:28 - 1399/10/24
دیدار صمیمی فرماندار شهرستان هرسین با کسبه و بازاریان

فرماندار هرسین : ساماندهی دست فروشان و رفع سد معبر خواسته و مطالبه بحق مردم است

فرماندار شهرستان هرسین ضمن بازدید از وضعیت معابر و مسیر هدایت آبهای سطحی شهر هرسین با تعدادی از کسبه و بازاریان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،  عبادالله کنجوریان فرماندار شهرستان هرسین ضمن بازدید از وضعیت معابر و مسیر هدایت آبهای سطحی شهر هرسین با تعدادی از کسبه و بازاریان دیدار و گفتگو کرد.

 

کنجوریان در این دیدارها و طی گفتگو با کسبه ، جمع آوری دست فروشان و صنوفی که اقدام به سد معبر و مسدود نمودن مسیر تردد شهروندان در معابر را می نمایند از مهمترین مطالبات بحق و قانونی مردم دانست.

 

فرماندار هرسین تصریح کرد : معابر کم عرض شهرستان جوابگوی بساط این دست فروشان نیست و این مشاغل علاوه بر آلودگی صوتی چالش ها و آسیب های دیگری بدنبال دارند.

 

وی ادامه داد : طی برنامه ریزی ها و هماهنگی های انجام شده و همچنین مشخص شدن اماکنی برای فعالیت دست فروشان و وانت بارها ، متاسفانه صاحبان این مشاغل با توجه به اطلاع رسانی های گسترده انجام شده در مکان های پیش بینی شده حضور نیافتند و همچنان بر اقدامات خود اصرار دارند.

 

فرماندار شهرستان هرسین بیان داشت : تعدادی از وانت بارها و اصناف مستقر در میادین اصلی شهر ، بلوار سپاه ، حد فاصل چهارراه انقلاب تا میدان جمهوری اسلامی اجناس خود را بصورت خارج از قانون و حتی عرف در پیاده رو و کنار خیابان و مسیر تردد خودروها قرار میدهند و این‌ موضوع علاوه بر ترافیک و نارضایتی شهروندان زمینه ابتلا به کرونا را فراهم کرده است.

 

کنجوریان در پایان اظهار داشت : با همکاری دستگاههایی که متولی ساماندهی و رفع سد معبر هستند بزودی مطالبه مردم محقق خواهد شد.