پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه16:07 - 1399/11/06

تقدیر فرماندار شهرستان هرسین از مدیرعامل شرکت قند بیستون

فرماندار شهرستان هرسین از مدیر عامل شرکت قند بیستون به دلیل عمل به تعهدات شرکت در قبال خرید محصول چغندرقند و پرداخت کلیه مطالبات کشاورزان تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،عبادالله کنجوریان فرماندار شهرستان هرسین با اهدا تقدیرنامه به مجید معینی صفا مدیر عامل شرکت قند بیستون از وی به دلیل عمل به تعهدات شرکت در قبال خرید محصول چغندرقند و پرداخت کلیه مطالبات کشاورزان تجلیل کرد.

 

فرماندار هرسین پس از حضور در محل کارخانه قند بیستون و بازدید از این واحد تولیدی،در جلسه ای با حضور رستمی معاونت سیاسی امنیتی فرمانداری هرسین، رحیمی بخشدار بیستون، معینی صفا مدیرعامل شرکت قند بیستون و ذبیحی ریاست کارخانه قند بیستون، پیرامون مشکلات و مسائل این واحد تولیدی به بحث و تبادل نظر پرداخت.

 

معینی صفا با اشاره به این موضوع که در این برهه از زمان بسیاری از مسائل مالی شرکت مرتفع گردیده است و با توجه به اینکه 11 تا 12 درصد شکر تولیدی کشور مصرف خانوار است، بر لزوم بسته بندی شکر برای مصرف خانوار تاکید کرد و افزود، با راه اندازی بخش بسته بندی شرکت خواهیم توانست در حدود 200 شغل پایدار ایجاد کنیم.

 

معینی صفا تاکید کردتمام زیر ساخت های بسته بندی آماده است و تنها مشکل ما برای شروع کار بسته بندی، گرفتن مجوز است.

 

کنجوریان، فرماندار هرسین در پاسخ به تقاضای مدیرعامل قند بیستون برای مساعدت های لازم در زمینه کسب مجوز بسته بندی،گفت: همکاری های لازم در این زمینه به زودی و به طور جدی انجام خواهد شد.

 

در پایان این مراسم فرماندار هرسین لوح تقدیری را به پاس قدردانی از عمل به تعهدات شرکت در قبال کشاورزان، به معینی صفا اهدا کرد.