پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه13:01 - 1399/11/07
سرپرست اداره ارشاد اسلامی هرسین در گفتگو با دیوانگاه:

تشریح برنامه های فرهنگی و هنری در ایام الله دهه مبارک فجر در هرسین/ برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب با 70درصد تخفیف

سرپرست اداره ارشاد اسلامی هرسین از برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری متنوع در ایام الله دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر

سیاوش نظری سرپرست اداره ارشاد اسلامی شهرستان هرسین در گفتگو با دیوانگاه  از برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری در ایام الله دهه مبارک فجر خبر داد و اظهار داشت: همزمان با جشن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اداره ارشاد اسلامی هرسین اقدام به برگزاری نمایشگاه کتاب با موضوعات متنوع در سطح شهرستان نموده است.

 

وی با بیان اینکه این نمایشگاه به مدت یک ماه در شهر هرسین دایر میباشد افزود: این نمایشگاه با بیش از 2هزار عنوان و 10هزار جلد کتاب در سالن معلم واقع در پایین تر از چهارراه کاشانی پذیرای علاقه مندان به کتاب می باشد.

 

سرپرست اداره ارشاد اسلامی هرسین خاطرنشان کرد: کتاب های عرضه شده در این نمایشگاه در موضوعات مذهبی با 70درصد تخفیف و با دیگر موضوعات با 60درصد تخفیف همراه است.

 

نظری در ادامه اظهار داشت: برگزاری جشنواره خاطره نویسی و انشاء نویسی از دیگر برنامه های این ایام است که زمان ارسال آثار به این جشنواره از ابتدای بهمن ماه آغاز شده و تا 22بهمن ادامه خواهد داشت.

 

وی افزود: این جشنواره در بین دانش آموزان مقطع ابتدایی(اول تا ششم) برگزار میشود و به 6نفر از شرکت کنندگان جوایزی به قید قرعه اهداء میشود.

 

سرپرست اداره ارشاد اسلامی هرسین برگزاری نمایشگاه هنرهای تجسمی با ارائه تصاویری از شهدا را از دیگر برنامه های این ایام عنوان کرد.