پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه22:37 - 1399/11/13
فرماندار شهرستان هرسین خبر داد :

کلنگ زنی و افتتاح 3 پروژه بزرگ گردشگری و عمرانی با اعتباری بالغ بر ۷۸۰ میلیارد ریال درشهرستان هرسین

در دومین روز از دهه مبارک فجر یک مجموعه تفریحی ، توریستی و گردشگری در شهر بیستون با سرمایه گذاری ۷۵۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی و در زمینی به مساحت ۸۸۳۰۰ متر مربع کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،عبادالله کنجوریان فرماندار شهرستان هرسین با اعلام این خبر افزود : در دومین روز از دهه مبارک فجر یک مجموعه تفریحی ، توریستی و گردشگری در شهر بیستون با سرمایه گذاری ۷۵۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی و در زمینی به مساحت ۸۸۳۰۰ متر مربع کلنگ زنی شد.

 

فرماندار هرسین ادامه داد : در این مجتمع ۴۰ دستگاه سوئیت اقامتی ، رستوران ، شهربازی سرپوشیده ، غرفه عرضه محصولات صنایع دستی و فضای ورزشی برای ارائه خدمات به گردشگران مهیا خواهد شد.

 

فرماندار شهرستان هرسین ابراز امیدواری کرد : با ایجاد این مجموعه انشاالله شاهد توسعه صنعت توریسم و حضور هر چه بیشتر گردشگران داخلی و خارجی در شهر جهانی بیستون خواهیم بود.

 

به گفته فرماندار شهرستان هرسین آبرسانی به ۱۹ روستای بخش بیستون با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال و در قالب مجتمع آبرسانی از دیگر پروژه های افتتاح شده در دومین روز از دهه فجر در این شهرستان بود.

 

کنجوریان ادامه داد : با اجرای این پروژه آبرسانی ۱۹ روستای بخش بیستون بصورت ۲۴ ساعته از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار خواهند شد و در طول شبانه روز ۴۷۵۲ متر مکعب آب بداخل شبکه آبرسانی روستاها پمپاژ خواهد شد.

 

ساخت ۱۷ عدد حوضچه شیر آلات ، نصب ۳۵ عدد شیرآلات ، تعویض خطوط انتقال آب ۱۳ روستا به طول ۲۰ کیلومتر ، تعویض شبکه داخلی به طول ۵ کیلومتر و نصب ۷۵ عدد کنتور از جمله اقداماتی است که در راستای آبرسانی به ۱۹ روستای بخش بیستون شهرستان هرسین انجام شده است.

 

افتتاح پروژه اجرای آسفالت در روستای زردآباد محب از دیگر برنامه های این روز شهرستان هرسین بود و کنجوریان در خصوص مشخصات این پروژه چنین گفت : پروژه مذکور توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال و در مساحت ۱۰۵۰۰ متر مربع ایجاد شده است.