پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه12:16 - 1399/12/20

زنگ شروع رسمی انتخابات در هرسین نواخته شد

فرماندار شهرستان هرسین گفت: راس ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه بیستم اسفند ماه و همزمان با سراسر کشور زنگ شروع رسمی انتخابات ۱۴۰۰ در هرسین نواخته شد

به گزارش دیوانگاه ،عباد الله کنجوریان  فرمانداری شهرستان هرسین در جریان نشست با اعضای ستاد انتخابات این فرمانداری از شروع رسمی انتخابات پیش رو در این شهرستان خبر داد و افزود : زمینه و زیرساخت های لازم به منظور برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور در هرسین فراهم شده است.

 

کنجوریان تصریح کرد : به منظور جلوگیری از تجمعات و پیشگیری از شیوع کرونا ۸ دفتر پیشخوان عملیات ثبت نام از داوطلبان ششمین دوره ی انتخابات شوراهای اسلامی شهر ، در شهرستان هرسین را انجام خواهند داد.

 

کنجوریان همچنین افزود : کلیه عملیات ثبت نام قطعی در دفاتر پیشخوان و یا از طریق نرم افزار های موبایل و ویندوزی بار گذاری شده در وبسایت وزارت کشور انجام شده و نیازی به حضور در فرمانداری نمی باشد و داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانند اطلاعیه شماره ۷ مندرج در کانال فرمانداری را مطالعه نمایند.

 

وی همچنین اظهار داشت : به منظور بهره وری از زمان و جلوگیری از بروز مشکلات در روند‌ ثبت نام داوطلبان هماهنگی های لازم به منظور جلوگیری از قطع برق و بروز مشکل در برقراری اینترنت بعمل آمده است.

 

وی افزود : اطلاعات مربوط به زمان ، مکان و نحوه ثبت نام در انتخابات در کانال فرمانداری و سایر کانال های فعال شهرستان در قالب اطلاعیه ها منتشر شده است.

 

فرماندار شهرستان هرسین افزود : مردم دارالمومنین هرسین در فضایی توام با همدلی و اعتماد عمومی همواره حضوری طلایی و شکوهمند در صحنه های حمایت از نظام مخصوصاً انتخابات داشته اند و این موضع هیچوقت تغییر نخواهد کرد.

 

کنجوریان ابراز داشت : توجیه کامل اعضای ستاد انتخابات فرمانداری به منظور برگزاری انتخاباتی بدور از هرگونه حاشیه همچنین آماده سازی بسترها به منظور حضور طلایی و حماسی مردم هرسین جهت شرکت در انتخابات از مهمترین راهبردهای فرمانداری است. 

 

وی افزود : مسئولین بر اساس قانون حق ندارند از شخصیت حقوقی اداره محل فعالیت خود و همچنین امکانات دولتی به نفع یا بر علیه کسی در انتخابات استفاده کنند.

 

کنجوریان در ادامه این نشست خاطر نشان کرد : اطلاعات موثق و مورد نیاز داوطلبان بصورت کامل و بر اساس زمانبندی قانونی در کانال فرمانداری به آدرس farmandariharsin1@ درج و منتشر میشود.