پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه23:38 - 1400/01/11
فرماندار هرسین :

دشمنان توانایی تضعیف روحیه و کاهش مشارکت مردم در انتخابات را ندارند

فرماندار شهرستان هرسین در‌ جمع دهیاران بخش مرکزی هرسین گفت : پروژه های ضد انتخاباتی دشمنان که در جهت کاهش مشارکت و تضعیف روحیه مردم برنامه ریزی میشود همواره با شکست مواجه است.

به گزارش دیوانگاه ،عبادالله کنجوریان فرماندار هرسین در‌ جلسه ای که با حضور دهیاران بخش مرکزی هرسین و با موضوع بررسی راهکارهای افزایش مشارکت روستائیان در انتخابات برگزار شد اقدامات ظالمانه و ناجوانمردانه دشمنان در تضعیف روحیه مشارکت پذیری مردم را ناکارآمد و شکست خورده توصیف کرد.

 

به‌ گفته ی کنجوریان : آگاهی و بصیرت ولایی مردم ، القای نا امیدی را که از مهمترین ترفند های دشمنان در راستای کاهش مشارکت آنها در انتخابات است را خنثی کرده است.

 

وی ادامه داد : مردم همواره به مبانی نظام و قانون اساسی جمهوری اسلامی پایبند بوده و هستند و با حضور حماسی در انتخابات سال آینده ضمن شکست دشمنان‌ منطقه ای و جهانی ، پیوند عمیق و ناگسستنی خود را با ولایت فقیه به رخ آنان خواهند کشید.

 

فرماندار هرسین در بخش دیگری از سخنانش از دهیاران خواست نسبت به تشویق افراد صالح و دارای تجربه جهت حضور در انتخابات اقدام نمایند و مطمئن باشند انتخابات افراد شایسته در توسعه روستا نقش بسیار موثری خواهد داشت.

 

وی همچنین از دهیاران خواست با هیئت های برگزار کننده انتخابات به منظور برقراری شعب اخذ رای در روستاها نهایت همکاری را با عوامل اجرایی داشته باشند.

 

کنجوریان همچنین افزود : دهیاران بعنوان پل ارتباطی مردم و مسئولین این اطمینان را روستائیان بدهند که ما از تمام توان خود به منظور حفاظت و صیانت از آرای آنان‌ استفاده خواهیم کرد.

 

فرماندار هرسین در ادامه سخنانش ایجاد جریانات قومی و قبیله ای را از مهمترین آسیب های انتخابات در مناطق روستایی دانست و از دهیاران خواست ضمن جلوگیری از هرگونه سوء استفاده مراتب را به بخشداری و فرمانداری اطلاع رسانی نمایند.

 

۱۱ فروردین ۱۴۰۰

 

@farmandariharsin1