پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه13:27 - 1400/01/15
بخشدار مرکزی هرسین :

نتایج مثبت و بازخورد انتخاب افراد شایسته در انتخابات متوجه خود اهالی‌ و توسعه روستا است

بخشدار مرکزی هرسین در دیدار نشست هم اندیشی با دهیاران گفت: نتایج مثبت و بازخورد انتخاب افراد شایسته در انتخابات متوجه خود اهالی‌ و توسعه روستا است.

به گزارش خبر نگاردیوانگاه ، صبح امروز با حضور دهیاران بخش مرکزی هرسین راهکارهای افزایش مشارکت روستائیان در انتخابات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

ولی دارائی نیا بخشدار مرکزی هرسین انتخابات را علاوه بر تجلی مردم سالاری دینی باعث رفع تهدیدات و کاهش آسیب ها و مایوس شدن دشمنان دانست.

 

وی تصریح کرد : در انتخابات است که انسجام مردم و همدلی و همزبانی ملت و نظام متجلی میشود و توطئه های دشمنان خنثی میشود

 

دارائی نیا تصریح کرد : برگزاری انتخاباتی سالم بر مبنای حضور و مشارکت حداکثری مردم از راهبردهای بخشداری مرکزی‌ در انتخابات سال جاری است.

 

وی خاطر نشان کرد : اهالی بخش مرکزی هرسین در عرصه های مختلف حمایت از نظام و انقلاب همواره پیشتاز و پیشگام بوده اند و مطمئناً در انتخابات پیش رو بازهم حماسه ای ماندگار و بزرگ را خلق خواهند کرد .

 

بخشدار مرکزی هرسین در بخش دیگری از سخنانش رسانه ها را ظرفیتی مهم در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی و زمینه سازی برای تحقق مشارکت حداکثری و شکوهمند مردم دانست.

 

دارائی نیا همچنین از آمادگی بخشداری مرکزی هرسین برای برگزاری انتخابات خرداد ماه خبر داد و افزود : پیش بینی های لازم به منظور انتخاباتی سالم در بخش مرکزی هرسین فراهم است.

 

بخشدار مرکزی هرسین افزود : نتایج مثبت و بازخورد انتخاب افراد شایسته ، با تجربه و آگاه در انتخابات مطمئنا متوجه خود اهالی‌ و توسعه روستا خواهد شد.

 

دارائی نیا همچنین‌ از دهیاران خواست کسانی را که در قصد سوء استفاده از قومیت گرایی و رفتارهای قومی و قبیله ای در روستاها را دارند به بخشداری معرفی نمایند.

 

ولی دارائی نیا در پایان سخنانش از دهیاران خواست از پتانسیل بزرگان و ریش سفیدان روستاها به منظور دعوت از افراد نخبه ، شایسته و با تجربه جهت ثبت نام در انتخابات دعوت کنند.

 

به گفته دارائی نیا حضور افراد شایسته ، خوش نام و تحصیلکرده زمینه مشارکت هر چه باشکوهتر مردم در انتخابات روستا را فراهم میسازد.

 

بخشدار مرکزی هرسین در پایان سخنانش افزود : بر اساس ماده ۹ قانون انتخابات ، دهیاران موظف به ثبت‌ نام از داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستاها می باشند.