پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه16:18 - 1400/01/30
ستاد کرونای شهرستان هرسین تشکیل جلسه داد/

حجت الاسلام اجرایی: انصافاً کادر درمان بیش از حد توان دارند تلاش می کنند/ کنجوریان: دلیل این همه مقاومت اصناف در بحث تعطیلی بازاربی منطق است!

صبح امروز با حضور امام جمعه، فرماندار و مسئولین شهرستان جلسه ستاد کرونا با محوریت بررسی مصوبات جلسه قبل و تاکید بر لزوم اجرای مصوبات در سالن جلسات فرمانداری هرسین برگزار شد.

به گزارش دیوانگاه ،صبح امروز با حضور امام جمعه، فرماندار و مسئولین شهرستان جلسه ستاد کرونا با محوریت بررسی مصوبات جلسه قبل و تاکید بر لزوم اجرای مصوبات در سالن جلسات فرمانداری هرسین برگزار شد.

 

حجت الاسلام اجرایی امام جمعه هرسین در این جلسه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ایام ماه مبارک رمضان طی سخنانی اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی ایران در زمینه جلوگیری از این ویروس منحوس کرونا از خیلی از کشورها جلوتر است و در زمینه واکسن هم تا به امروز 6نمونه از این نوع واکسن تهیه شده است که یک نمونه از آن تا یک ماه آینده در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

 

وی افزود: البته در کنار این موفقیت ها ما باید رعایت کنیم از آنجا که این ویروس قدرت سرایت بالاتری دارد و اگر غفلت کنیم و مراعات نکنیم همه شهرستان آلوده خواهند شد.

 

امام جمعه هرسین خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم که جدیت ها و اجرای قوانین بیشتر شود و مراکزی که جمعیت بیشتری دارند باید کنترل شوندف اگر قانونی مصوب میشود و اجرا نشود این خوب نیست.

 

حجت الاسلام اجرایی  اظهار داشت: انصافاً کادر درمان بیش از حد توان دارند تلاش می کنند ولی آنزمان این زحمات نمود بیشتری دارد که مردم رعایت کنند و بتوانیم این موضوع را کنترل کنیم.

 

عبادالله کنجوریان فرماندار هرسین در ادامه این جلسه اظهار داشت: وضعیت کرونا در کل کشور قرمز است و در وضعیت حادی قرار داریم، نگرانی که ما داریم این است که مردم هرسین می خواهند با تمام کشور متفاوت باشند.

 

وی افزود: هر کاری میخواهیم انجام بدهیم، گروهی معترض میشوند، چند روز قبل ما خیابان اصلی شهر را بستیم ولی نمیدانیم دلیل این همه مقاومت بی منطق در شهر هرسین چیست.

 

فرماندار هرسین خاطرنشان کرد: مدت زیادی است که ما در هرسین درگیر کرونا هستیم متلسفانه اصناف کسی کمک نمی کند ما خیابان را به خاطر با روانی آن بستیم، انتظار داریم بر اساس دستورالعمل های که به کل کشور ابلاغ شده است هرسین هم مثل سایر نقاط کشور عمل کند.

 

کنجوریان در ادامه اظهار داشت: غیر از مشاغل سطح یک تمام صنوف باید تعطیل شوند و با هر کسی که مقاومت کرد برخورد میشود.

فرمانده سپاه ناحیه هرسین، فرمانده انتظامی شهرستان، و نماینده شبکه بهداشت از جمله دیگر افرادی بودند که در این جلسه به بیان مطالبی پرداختند.