پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه11:57 - 1400/01/31
دکتر حمزه ای در گفتگو با دیوانگاه:

راه اندازی بخش دوم بیماران کرونایی در هرسین/ از آغاز پیک چهارم بیماری روزانه 2مورد فوتی داشته ایم

رئیس شبکه بهداشت و درمان هرسین گفت: متاسفانه در پیک سوم بیماری و طی سال گذشته ما 82مورد فوتی در کل سال داشتیم و این در حالی است که با آغاز پیک چهارم روزانه 2نفر به صورت میانگین از شهرستان هرسین فوتی ناشی ازبیماری کرونا داریم.

دکتر سعید حمزه ای رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان هرسین  در گفتگو یا خیرنگار دیوانگاه در خصوص آخرین وضعیت بیماری کرونا در شهرستان اظهار داشت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا به امروز حدود 1896بیمار دارای علایم مثبت را بستری کردیم که از این تعداد حدود 102بیمار متاسفانه فوت شده اند.

 

وی افزود: امسال به ورود به پیک چهارم بیماری شدت سرایت آن بیشتر شده و به دلیل افزایش مراجعات و موارد نیاز به بستری مجبور شدیم بخش دوم کرونا را در بیمارستان شهدای هرسین راه اندازی کنیم و این در حالی است که از مجموع مراجعات در روزگذشته حدود 40مورد با علائم مثبت بیماری در هرسین شناسایی شدند.

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان هرسین خاطرنشان کرد: علیرغم هشدارهای داده شده مردم همچنان رعایت نمی کنند و از طرفی مصوبات ستاد کرونا هم اجرایی نمی شود.

 

حمزه ای در ادامه اظهار داشت: متاسفانه در پیک سوم بیماری و طی سال گذشته ما 82مورد فوتی در کل سال داشتیم و این در حالی است که با آغاز پیک چهارم روزانه 2نفر به صورت میانگین از شهرستان هرسین فوتی ناشی ازبیماری کرونا داریم.