پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه13:04 - 1400/02/03
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

آمریکا باید همه تحریم ها را عملاً و نه بر روی کاغذ بردارد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا باید همه تحریم ها را عملا و نه بر روی کاغذ بردارد و متوجه این موضوع شویم که تحریم های بانکی، بیمه ای، دارویی و...برداشته شده است.

به گزارش دیوانگاه ،علی رضایی در گفتگو با خبرنگارمرصاد، درباره دبه کردن آمریکا در مذاکرات وین اظهار داشت: فصل الخطاب این موضوعات سخنان مقام معظم رهبری است که فرمودند باید سخن و عمل آمریکا یکی باشد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین آمریکا باید همه تحریم ها را عملاً و نه بر روی کاغذ بردارد و متوجه این موضوع شویم که تحریم های بانکی، بیمه ای، دارویی و...برداشته شده است.

وی تصریح کرد: اگر مردم در رفاه زندگی کنند و از این فشار و سختی خارج شوند مذاکره خواهیم کرد در غیر این صورت مقام معظم رهبری به مسئولان فرموده اند که مذاکره نکنند.

رضایی با تاکید بر دبه کردن آمریکا تصریح کرد: آمریکا از این پس هم دبه خواهد کرد زیرا با ماهیت نظام جمهوری اسلامی ایران مشکل دارد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکل آمریکا چیز دیگری است، عنوان کرد: سیاست جمهوری اسلامی ایران ایجاب می کند هنگامی که آمریکا تحریم ها را بردارد و مردم آسوده زندگی کنند می توان عملاً با آنها وارد مذاکره  شد.

رضایی با تاکید بر اینکه آمریکا هیچگاه قابل اعتماد نیست، خاطرنشان کرد: مردم ایران اکنون در یک کشور ثروتمند در سختی به سر می برند.