پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه20:47 - 1400/03/02

جلسه هماهنگی جهت برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز حماسه آزاد سازی و فتح خرمشهر در هرسین

با حضور امام جمعه ، فرماندار ، فرمانده سپاه ناحیه و مسئولین ادارات و ارگان ها جلسه هماهنگی جهت برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز حماسه غرور آفرین آزاد سازی و فتح خرمشهر در هرسین برگزارشد.

به گزارش دیوانگاه ،با حضور حجت الاسلام اجرایی امام جمعه ، کنجوریان فرماندار هرسین ، سرهنگ کرمی فرمانده سپاه ناحیه و مسئولین ادارات و ارگان ها جلسه هماهنگی جهت برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز حماسه غرور آفرین آزاد سازی و فتح خرمشهر در هرسین برگزارشد.

 

کنجوریان فرماندار هرسین دراین جلسه ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز حماسه غرور آفرین آزاد سازی خرمشهر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این عملیات طی سخنانی اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع لازم است برنامه های در نظر گرفته شده با کیفیت بهتری انجام شود.

 

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین اجرایی امام جمعه هرسین اظهار داشت:  حماسه آزاد سازی خرمشهر نباید به عنوان یک خاطره به آن نگاه کرد بلکه با این عنوان که ما خرمشهر ها در پیش داریم باید به آن پرداخته شود.

 

وی افزود: ما در آزادسازی خرمشهر توانستیم تهدید ها را به فرصت تبدیل کنیم و همچنان خرمشهر ها در پیش داریم و از آسیب ها باید درس گرفت.

 

امام جمعه هرسین خاطرنشان کرد: باید عیار جشن ها را با خاطره گویی ها بالا ببریم و توصیه های رهبر معظم انقلاب را در خصوص گام دوم انقلاب راهبرد آینده خود قرار دهیم.

 

در ادامه سرهنگ کرمی فرمانده سپاه ناحیه هرسین در این جلسه ضمن گرامیداشت این ایام اظهار داشت: مناسبت ها با محوریت دفاع مقدس اهمیت ویژه ای دارند ولی آزاد سازی و فتح خرمشهر دارای اهمیت بسیار بالایی است همچنان که امام خمینی(ره) فرمودند: خرمشهر را خدا آزاد کرد.

 

وی افزود: عملیات آزاد سازی و فتح خرمشهر یک عملیات با حضور مشترک نیروهای مسلح بود و به واقع جدیدترین فتح خرمشهر ما جنگ 12روزه جبهه مقاومت در برابر استکبار جهانی بود که این پیروزی بزرگ را تبریک عرض می کنیم.

 

گفتنی است فضا سازی محیطی متناسب با این ایام ، دیدار با خانواده معظم شهدا، گلباران مزار شهدا، زنگ مقاومت در شبکه شاد، برگزاری مراسم گرامیداشت آزاد سازی خرمشهر و توزیع 1000بسته معیشتی از جمله مهمترین برنامه های در نظر گرفته شده در این ایام است