پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه20:17 - 1400/03/04
جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه :

عملیات فتح خرمشهر با اتحاد، همراهی و همدلی رزمندگان دوران دفاع مقدس شکل گرفت

جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در مراسم گرامیداشت سالروز حماسه سوم خرداد گفت: عملیات فتح خرمشهر با اتحاد، همراهی و همدلی رزمندگان دوران دفاع مقدس شکل گرفت و عزیزان در سپاه و ارتش به فرمان امام راحل(ره) در آن مقطع حساس خرمشهر فتح شد و دشمن با شکست مواجه شد.

به گزارش دیوانگاه ،سردار مرتضی مرادی جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در مراسم گرامیداشت سالروز حماسه سوم خرداد که در سپاه ناحیه هرسین برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: عملیات فتح خرمشهر با اتحاد، همراهی و همدلی رزمندگان دوران دفاع مقدس شکل گرفت و عزیزان در سپاه و ارتش به فرمان امام راحل(ره) در آن مقطع حساس خرمشهر فتح شد و دشمن با شکست مواجه شد.

 

وی افزود: در عملیات الی بیت المقدس که یک عملیات پیچیده بود کمر دشمن بعثی شکسته شد و دنیا فهمید که کار صدام تمام است و این پیروزی در تاریخ کشور ما ماندگار شد و مردم ما این روز را فراموش نخواهند کرد، ما همیشه باید قدردان رزمندگان، شهدا و ایثارگران و خانواده معظم آنها باشیم و تلاش کنیم که خدمتگذار خوبی برای مردم باشیم.

 

جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: چند سالی است که دشمن مذبوحانه دارد تلاش می کند که با تحریم های ظالمانه و همزمانی آنها با بیماری کرونا مشکلاتی برای ما ایجاد کند و کشور را از پای درآورد ولی به برکت رهبری حکیمانه مقام عظمای ولایت و تلاش دلسوزان نظام کشور ما سربلند و سرافراز در حال عبور از این بیماری است.

 

سردار مرادی اظهار داشت: امیدواریم در این امتحانی که در انتهای این ماه در بحث انتخابات پیش رو داریم آگاهانه شرکت کنیم و مشت محکمی بر دهان دشمنان بزنند که این روزها در حال توظئه هستند.

 

وی افزود: اقدامات بسیار خوبی در بحث کمک های مومنانه در شهرستان هرسین انجام شده است و این ذخیره خوبی برای قیامت شماست، این کار ارزشمند است و نیاز به استمرار دارد تا زمانی که این بیماری منحوس ریشه کن شود.