پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه16:00 - 1400/03/09

‍ ۱۸۰۰ نفر در ۱۰۲ شعبه ی اخذ رای کارزار انتخابات در شهرستان هرسین را اجرا خواهند کرد

فرماندار هرسین گفت: کلیه ی امکانات و زیر ساخت های فنی‌ و ارتباطی برای برگزاری انتخاباتی سالم در شهرستان هرسین فراهم است

به گزارش دیوانگاه ،فرماندار شهرستان هرسین در نشست هم اندیشی اعضای ستاد انتخابات این فرمانداری طی سخنانی اظهار داشت : ۱۸۰۰ نفر در ۱۰۲ شعبه اخذ رای شهری و روستایی انتخابات پیش رو را اجرا خواهند کرد.

 

فرماندار هرسین ابراز داشت : مهمترین راهبرد ستاد انتخابات برگزاری انتخاباتی سالم و صیانت از آرای مردم است.

 

عبادالله کنجوریان فرماندار شهرستان هرسین در سومین نشست هم اندیشی اعضای ستاد انتخابات این فرمانداری از فراهم بودن زیر ساخت های فنی و ارتباطی و همچنین تدارک گسترده ی امکانات برای برگزاری انتخابات در این‌ شهرستان خبر داد.

 

کنجوریان ادامه داد : وظیفه ی ستاد انتخابات علاوه بر تدارک امکانات و فراهم نمودن تجهیزات صیانت از آرای مردم و برگزاری انتخاباتی سالم است.

 

به گفته ی کنجوریان : تدابیر لازم به منظور اجرای انتخابات در ۱۰۲ شعبه اخذ رای در شهرستان هرسین بعمل آمده است.

 

فرماندار هرسین بیان داشت : به منظور اجرای انتخابات ۲۸ خرداد ماه حدود ۱۴۰ دستگاه خودرو از نوع سواری ، مینی بوس و پیکاب به منظور استفاده در مناطق صعب العبور روستایی برای شعب اخذ رای تدارک دیده شده است.

 

کنجوریان ادامه داد : ۱۸۰۰ نفر بعنوان عوامل اجرایی دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را در شهرستان هرسین اجرا خواهند کرد.

 

وی افزود : برای اجرای انتخابات در شهر هرسین ۴۴ شعبه و همچنین برای بخش های بیستون و مرکزی ۵۸ شعبه اخذ رای ثابت و سیار در نظر گرفته شده است.

 

کنجوریان تصریح کرد : از مجموع ۴۴ شعبه اخذ رای شهر هرسین ۴۳ شعبه ثابت و ۱ شعبه سیار می باشد و همچنین در بخش مرکزی از ۲۶ شعبه ۲۴ شعبه سیار و ۲ شعبه ثابت میشوند.

 

عبادالله کنجوریان بیان داشت : در بخش بیستون نیز در ۱۴ شعبه ثابت و ۱۸ شعبه سیار انتخابات برگزار خواهد شد.

 

وی اظهار داشت : روستاهایی که مشکل اینترنت و آنتن دهی تلفن همراه دارند شناسایی و پیش بینی های لازم به منظور رفع این مشکل برای روز انتخابات بعمل آمده است.