پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه22:29 - 1400/03/13
حسینی کیا:

امام (ره) به جای اینکه با کدخدا ببندد با خدا بسته بود/ در انتخابات اول حضور مردم مهم است و دوم انتخاب درست

نماینده مردم شهرستان سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی در مراسم گرامیداشت سی و دومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در هرسین گفت: اولین و بارزترسین شاخصه امام خمینی(ره) که ایشان را در بین رهبران جهان شاخص میکرد خداباوری بود امام (ره) به جای اینکه با کدخدا ببندد با خدا بسته بود.

به گزارش دیوانگاه ،حجت الاسلام والمسلمین سید جواد حسینی کیا نماینده مردم شهرستان سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی در مراسم گرامیداشت سی و دومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در هرسین با اشاره به شاخصه های امام(ره) و رهروان ایشان اظهار داشت: بنده معتقدم اگر کسی خود را رهرو امام میداند،  باید بداند که امام (ره) چگونه فکر می کرد، اولین و بارزترسین شاخصه امام خمینی(ره) که ایشان را در بین رهبران جهان شاخص میکرد خداباوری بود امام (ره) به جای اینکه با کدخدا ببندد با خدا بسته بود.

 

وی افزود: دومین شاخصه امام (ره) این بود که امام دنیا گرا و فرصت طلب نبود و یاران امام(ره) هم نباید اینطور باشند، امام مظهر سادگی بود، در طول تاریخ دنیا گرا ها و فرصت طلبان همیشه مردم را به انحراف کشاندند، امام مگر تاکید نکرد خدمت به مردم پس چرا برخی ها مردم را فراموش می کنند.

 

نماینده مردم شهرستان سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی  خاطرنشان کرد: شاخص سوم امام(ره) این بود که ایشان مظهر شائول حرکت قرآن و اهل بیت(ع) بود و امروز شائول مسیر امام (ره) تبلور در مقام معظم رهبری دارد.

 

حسینی کیا اظهار داشت: چطور است که وقتی شورای نگهبان عده ای را تایید می کند خوب است ولی وقتی رد می کند بد میشود این همان موضوع فرصت طلبی است، امروز برخی ها وقتی منافعشان به خطر می افتد به هیچ کس رحم نمی کنند.

 

وی افزود: شاخص دیگر مکتب امام(ره) این است که امام(ره) پرچمدار مبارزه با انحرافات بود، انقلاب اسلامی برای این بود که یک انحراف را به زباله دان تاریخ بفرستد، هر کس خود را پیرو این مکتب می داند باید خود پرچمدار مبارزه با این انحرافات باشد.

 

نماینده مردم شهرستان سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شاخص دیگر مکتب امام(ره) بصیرت و مردم شناسی بود، امام(ره) خوب دشمن را شناخته بود ، امروز تمام هجمه دشمنان خارجی و داخلی بر روی یک کلمه است ، عدم حضور مردم در انتخابات، باید مواظب باشیم.

 

حسینی کیا اظهار داشت: اول حضور مردم مهم است و دوم انتخاب درست، دولتی میخواهیم که بیاید اقتصاد را نجات دهد یک فرد جهادی، فساد ستیز،  نمی شود که با دستمال کثیف شیشه را پاک کرد، نیاز به یک تغییر جدی داریم به همت شما مردم.

 

وی افزود: شاخصه دیگر امام(ره) خدمت به مردم است، هر کس که جوانان را دوست دارد باید بداند که مشکل این مملکت دوچرخه سواری زنان نیست، بلکه شغل برای زنان است چرا برخی ها راه را بیراهه میروند.

 

نماینده مردم شهرستان سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع انتخابات خاطرنشان کرد : امروز دنیا پای کار آمده است که ما را از انتخابات مایوس کند ، امروز دنیا می گوید نروید پای صندوق های رای چون به نظام اسلامی اقتدار می دهید، لذا حضور در این انتخابات خیلی مهم است.

 

حسینی کیا اظهار داشت: ما در قیامت همه مسئولیم اگر انتخاب درستی نکنیم، چون برای نسل آینده هم مهم است ، انشاالله دولتی سر کار بیاید که حاصلش بشود اقتدار، عزت و کرامت مردم