پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه08:32 - 1400/08/01
عضو شورای شهر هرسین در گفتگو با دیوانگاه:

آخرتی به عنوان گزینه منتخب شهرداری هرسین معرفی شد/ در بحث انتخاب شهردار 23جلسه با دعوت از کاندیداهای پیشنهادی برگزار شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر هرسین گفت: در بحث انتخاب شهردار 23جلسه دو ساعته با دعوت از کاندیداهای پیشنهادی و گاهاً مورد نظر اعضای شورا برگزار شد.

خانم الهه رستمی عضو شورای شهر هرسین و سخنگوی شورادر گفتگوی اختصاصی با دیوانگاهدر خصوص روند انتخاب و بررسی گزینه های پیشنهادی برای تصدی شهرداری هرسین اظهار داشت: با اولین روز شروع به کار شورا که ۱۳ مرداد بود  همان روز با انتخاب جناب صید ابدال فتحی سکان شهرداری را بعنوان سر پرستی به ایشان سپردیم.

 

وی با بیان اینکه در روند انتخاب شهردار هیچگونه کوتاهی صورت نگرفته افزود: در ادامه پس از ۲۳ جلسه حداقل دوساعته  با دعوت از کاندیداهای پیشنهادی و گاها مورد نظر اعضای شورا انتخاب بین شورش فرامرزی شهردار بیستون و آقای نورعلی شهر اسبق نورآباد قوت گرفت که با سه رای موافق و دو رای مخالف آقای فرامرزی بعنوان شهردار انتخاب و مصوب شد.

 

سخنگوی شورای اسلامی شهر هرسین خاطرنشان کرد:  بعد از گذشت یک ماه آقای فرامرزی منصرف شد و متنی بعنوان استعفا وبکار گیری در مجموعه استانداری تسلیم شورای شهر هرسین کرد.اعضای شورا پس از این موضوع و بدون اتلاف وقت تشکیل جلسه داد و کاندیداهای محترم  مورد نظر یکی پس از دیگری در موردشان تصمیماتی مبنی بر انتخاب یا عدم انتخاب گرفته میشد. 

 

خانم رستمی در ادامه اظهار داشت: بعد از چندین جلسه جناب حسین رضا آخرتی از سوی هرسینیان مقیم تهران به شورای هرسین معرفی که اقبال عمومی  به سمت ایشان بود و با کسب چهار رای مثبت و امضای کل اعضای شورا به عنوان شهردار منتخب به فرمانداری هرسین معرفی شد.

 

وی با تاکید براینکه در انتخاب شهردار نظر اعضای شورا بر انتخاب گزینه بومی بوده است افزود: متاسفانه در دعوت از گزینه های متعدد بومی بعضاً از حضور و فعالیت در منطقه خود امتناع داشتند و افرادی هم که در جلسات حضور پیدا می کردند نمی توانستند برنامه ای ارائه دهند که نظر اعضای شورا را به خود جلب کنند.

 

سخنگوی شورای اسلامی شهر هرسین در پایان تصریح کرد: انتظار داشتیم  بدون فشار روانی و بدور از استرس بهترین تصمیم گرفته شود و در این مدت در بحث  انتخاب شهردار اذیت شدیم که خدارو شکر به اجماع رسیدیم  و انشالله که گزینه معرفی شده کارنامه درخشانی داشته باشد و در پایان کار مردم قضاوت کنن که اعتقاد دارم بهترین قاضی ها خود مردم نجیب شهرمان هستند.