پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه17:45 - 1400/08/17
مسئول انجمن نمایش شهرستان هرسین در گفتگو با خبرنگار دیوانگاه :

اجرای نمایش اسب جیوان عجیبی است در هرسین/ عدم حمایت مسئولان در برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی شهرستان هرسین

مسئول انجمن نمایش شهرستان هرسین گفت: در خصوص جشنواره تئاتر خیابانی شهرستان هرسین پیگیری های انجام شد و جلسات متعددی با مسئولان ارشد شهرستانی و استانی برگزار شد ولی متأسفانه هیچ حمایتی جهت بر گزاری این برنامه صورت نگرفت و امیدواریم در سالهای آینده بتوانیم این جشنواره را برگزار کنیم.

نعمت الله اسدی مرام مسئول انجمن نمایش شهرستان هرسیندر گفتگو با خبرنگار دیوانگاهاظهار داشت: نمایشنامه (اسب حیوان عجیبی است) یکی از متن های فاخر به نویسندگی آقای هاشم پور محمد است که در جشنواره تئاتر ملی صاحبدلان( که در تهران برگزار شد ) جزء آثار برتر انتخاب شد و مجوز اجرای بومی گرفت.

 

 

اجرای این نمایش از دو روز قبل آغاز شده و تا 20آبانماه ادامه خواهد داشت و استمرار این اجراها منوط به استقبال مردم و حمایت ارگان های متولی دارد.

 

 

شهرستان هرسین معدن بکر هنرمندان و صاحبان قلم و ادب است و واقعاً ظرفیت شکوفا شدن را دارند ولی لازم است که مسئولان از هنر حمایت ویژه ای داشته باشند و این جریان تئاتر قطع نشود.

 

 

در مجموع 5 اجرا در هرسین خواهیم داشت که این اجراها با بازی محسن یارمحمدی و پژمان آقایی از هنرمندان شهرستان انجام میشود و سالن آمفی تئاتر اداره ارشاد از ساعت 15پذیرای علاقه مندان به تئاتر می باشد.

 

 

در خصوص جشنواره تئاتر خیابانی شهرستان هرسین پیگیری های انجام شد و جلسات متعددی با مسئولان ارشد شهرستانی و استانی برگزار شد ولی متأسفانه هیچ حمایتی جهت بر گزاری این برنامه صورت نگرفت و امیدواریم در سالهای آینده بتوانیم این جشنواره را برگزار کنیم.