پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه23:16 - 1400/08/30
فرماندار هرسین:

محتکران از عوامل اصلی تورم اند / مردم محتکران و انبارهای مشکوک را معرفی کنند

فرماندار هرسین در جلسه شورای اداری خواستار همکاری و هم افزایی گسترده مردم با مسئولین در شناسایی محتکران و انبارهای مشکوک و غیر قانونی شد.

به گزارش دیوانگاه ،فرماندار هرسین در جلسه شورای اداری خواستار همکاری و هم افزایی گسترده مردم با مسئولین در شناسایی محتکران و انبارهای مشکوک و غیر قانونی شد.

 

دکتر عبادالله کنجوریان فرماندار شهرستان هرسین همچنین از گشت های نظارتی ، تعزیرات و ستاد تنظیم بازار خواست فعالیت های خود را گسترش دهند و به شناسایی انبارهای ثبت نشده در سامانه جامع انبارها بپردازند.

 

وی ادامه داد : محتکران ، افراد سودجو و فرصت طلب عامل گرانی و کمبود اجناس در بازاراند  بنابراین با توجه به شرایط خاص کشور شناسایی ، تعقیب و کشف اجناس احتکاری آنان بسیار ضروری است.

 

کنجوریان ابزار داشت : مردم می توانند نشانی و آدرس انبارهای مشکوک را به فرمانداری و یا مراجع امنیتی و انتظامی اطلاع رسانی نمایند و دست محتکران را از بازار قطع کنند.

 

سرعت بخشیدن به روند واکسیناسیون در ادارات از دیگر موارد مورد تاکید فرماندار هرسین بود و تصریح کرد : کارکنان ادارات باید در امر واکسیناسیون پیشرو و مشارکت جدی داشته باشند.

 

وی‌ افزود : مسئولین می بایست پیگیر واکسیناسیون کارکنان حوزه های تحت پوشش خود باشند و مطمئن شوند کلیه کارکنان دارای کارت واکسن هستند.

 

تامین سوخت توسط ادارات مربوطه برای روستاهای فاقد گاز و جمع آوری متکدیان توسط شهرداری و بهزیستی از دیگر مواردی بود که کنجوریان بر اجرای آن تاکید کرد.

 

فرماندار شهرستان هرسین همچنین عملکرد خبازی ها در ماههای اخیر را خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت : در چند ماه گذشته اکثر خبازی ها عملکرد خوبی داشته اند و برای تعدادی هم پرونده تخلفاتی تشکیل شده است.

 

به گفته دکتر کنجوریان در ۶ ماه گذشته برای خبازان متخلف ۷۵ پرونده تخلفاتی به ارزش ۲۰ میلیون تومان تشکیل شده است.

 

کنجوریان در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد : ۴۰ نفر از بسیجیان بعنوان بازرس افتخاری بزودی فعالیت خود را مبنی بر نظارت بر عملکرد خبازی ها آغاز خواهند کرد.

 

صرفه جویی در مصرف انرژی ، تکریم مراجعه کنندگان ، حضور به موقع مسئولین و کارکنان ادارات در محل کار ، جلوگیری و مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز از دیگر موارد مطرح شده فرماندار هرسین در جلسه شورای اداری بود.