پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه23:19 - 1400/08/30

جلسه شورای فرهنگ عمومی در هرسین برگزار شد

جلسه شورای فرهنگ عمومی با حضور امام جمعه هرسین فرماندار و رئیس اداره ارشاد اسلامی و دیگر مسئولان ادارات برگزارشد.

به گزارش دیوانگاه ،جلسه شورای فرهنگ عمومی با حضورحجت الاسلام اجرایی امام جمعه هرسین عبادالله کنجوریان فرماندار ونظری رئیس اداره ارشاد اسلامی و دیگر مسئولان ادارات برگزارشد.

 

در ابتدای جلسه نظری به بررسی مصوبات جلسه قبل پرداخت و دستورات جلسه را نیز اعلام نمود.

 

 

 رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هرسین در ادامه اظهار داشت: تا آنجا که در توان داریم تلاش خواهیم نمود آسیبهای اجتماعی را که در جامعه امروز معضلی مهم محسوب میگردد کاهش دهیم.

 

 

 وی افزود: آسیب های اجتماعی از مواردی است که مقام معظم رهبری نیز بر رفع آن تاکید بسیار دارند.ارائه راه حل هایی در راستای بکارگیری توان کاری جوانان که موجب فعالیت آنان در جامعه باشد از مهمترین برنامه های این جلسه می باشد.

 

 

 حجت الاسلام اجرایی امام جمعه هرسین در ادامه این مراسم اظهار داشت: بیانیه گام دوم انقلاب در جهت رفع آسیبهای اجتماعی هم میکوشد و لازم است همگان مسئولیت خود را با جدیت بعهده گرفته و به انجام رسانند. لذا انجام این مهم را بیشتر از مسئولین انتظار داریم.

 

 

 در ادامه  فرماندار هرسین نسبت به کاهش آسیبها عنوان نمود: طلاق و اعتیاد از آسیب هایی است که امروزه در حال پیشرفت در بستر جامعه می باشد. خانواده اولین مکانی است که افکار جوانان و نوجوانان ما را برای فعالیت در جامعه آماده میسازد. از خانواده ها هم میخواهیم امور زندگی جوان خود را بررسی نمایند تا از این طریق بهتر نسبت به پیشگیری از آسیب ها اقدام نماییم.

 

 

 در پایان جلسه نیز پس ارائه پیشنهادات و نظرات توسط اعضا مصوباتی تصویب گردید.