پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه13:20 - 1400/09/26

12ساعت آب قطع شد،50درصد نانوایی های شهر هرسین تعطیل شد!!

امروز وضعیت برخی مدیریت ها در شهرستان هرسین فقط محدود به اتاق کارشان شده و اینجور به نظر میرسد دوستان مسؤل حتی در شرایط بحران خارج از این چند متر مسولیتی ندارند

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، /یادداشت/  شب گذشته بود که در پی شکستگی انشعاب اصلی آب شرب هرسین در یکی از محلات شمالی شهر آب شرب مردم از شب گذشته قطع شد و احتمال دارد این مشکل تا شب ادامه داشته باشد.

 

 علی رغم تلاش های شبانه روزی  اداره متولی جهت رفع این مشکل به نظر میرسد بقیه دوستان مسؤل این بحران را احساس نکرده اند البته شاید هم ساکن هرسین نباشند که این موضوع هم مهم به نظر نمی‌رسد.

 

 از صبح امروز 50درصد از نانوایی های سطح شهربه بهانه قطع آب تعطیل است فارغ از مشکل به وجود آمده توصیه ما به مسؤل اداره صمت شهرستان و رئیس شورای آرد و نان این است که اگر به جایگاهشان توهین نمی شود نظارتی بر فعالیت واحد های خباری داشته باشند.

 

 برخی از این خبازی در محلات از آب کافی جهت پخت برخوردارند ولی به این بهانه تعطیل هستند از طرفی باید در این شرایط که کم از بحران ندارد آبرسانی به این صنوف انجام میشد که تا این لحظه کاری صورت نگرفته است.

 

 از طرفی حداقل نانوایی هایی که زیر نظر خود شما هستند باید امکانات اولیه یک وضعیت بحرانی را از قبیل(موتور برق، تانکر ذخیره آب و...) را درا باشند.

 

 انتظار میرود از مسئولینی که در ستاد بحران شهرستان هستند و در هرسین حضور مستمر دارند در کنار آموزشهای داده شده فکری هم برای برگزاری کارگاه های مسئولیت پذیری در بین مسئولین شهرستان بکنند وگرنه باید منتظر شرایط بدتر از این بود.