پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه20:11 - 1400/10/08

پنجمین دوره جشنواره مالک اشتر سپاه ناحیه هرسین برگزار شد/ تجلیل از برترین های پایگاهی، حوزه ای و اقشار

پنجمین دوره جشنواره مالک اشتر و معرفی رده های برتر سپاه ناحیه هرسین با حضور فرمانده سپاه ناحیه، مسؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه و مسوول اشراف سپاه حضرت نبي اکرم(ص) استان کرمانشاه برگزار شد

به گزارش دیوانگاه ،پنجمین دوره جشنواره مالک اشتر  و معرفی رده های برتر سپاه ناحیه هرسین با حضور سرهنگ کرمی فرمانده سپاه ناحیه، حجت الاسلام امامی مسؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه و سرهنگ کرمی مسوول اشراف سپاه حضرت نبي اکرم(ص) استان کرمانشاه  برگزار شد.

 

سرهنگ پاسدار نجفعلی کرمی فرمانده سپاه ناحیه هرسین با اشاره با اتفاقات سال ۹۶ ودر ادامه ۹۸  اظهار داشت: مردم در نهم دی ماه با حضور خود و حمایت از انقلاب، امام(ره) و رهبری معظم انقلاب تمام نقشه های استکبار  را نقش برآب کردند.

 

وی افزود: مشکلات امروز جامعه از بی تدبیری دولت قبل و اعتماد به غرب بود اگر به منویات رهبری گوش میدادیم و موضوع اقتصاد مقاومتی را اجرا میکردند امروز این مشکلات گریبانگیر جامعه نبود.

 

فرمانده سپاه ناحیه هرسین تصریح کرد:  در دهه بصیرت باید روشنگری صورت گیرد که همچنانکه در بحث نظامی حرف اول را میزنیم میشود در بحث اقتصاد هم رو به رشد باشیم..

 

سرهنگ کرمی با اشاره به دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت:  سردار سلیمانی اتحادی بین مردم و ادیان خاورمیانه ایجاد کرد که امروز اذعان دارند که اگر سردار ما نبود جمعیت آنها از بین رفته بود.

 

وی افزود : بعد از شهادت سردار سلیمانی حملات موشکی که به پایگاه های نظامی آمریکا داشتیم هیمنه آمریکا در دنیا شکست.

 

فرمانده سپاه ناحیه هرسین خاطرنشان کرد: در سال های آینده به برکت خون شهدا و به خصوص شهدای جبهه مقاومت اسراییل از روی کره زمین محو خواهد شد.

 

سرهنگ کرمی در ادامه با اشاره به جشنواره مالک اشتر سپاه ناحیه هرسین اظهار داشت:  جای تشکر دارد از زحمات همه عزیزان فرماندهان محترم پایگاه ها، حوزه ها، مسئولین قسمتهای مختلف ناحیه،  شورای پایگاه ها و حوزه های مقاومت و مسئولین محترم بخش‌های ناحیه در اجرای برنامه های سال ۹۹ که زحمت زیادی کشیده اند که امروز شاهد برگزاری پنجمین دوره این جشنواره باشیم

 

وی افزود: فلسفه وجودی این جشنواره این است که در تمام رده های نظامی و بنا بر تدبیر مقام معظم رهبری در راستای پیش برندگی و پیش روندگی نیروهای نظامی این برنامه برگزار می شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه هرسین تصریح کرد: برگزاری این جشنواره ارتقا سطح آمادگی های سازمانی را در پی دارد و بر این اساس تلاش تمام رده‌ها مورد بررسی و نظارت قرار میگیرد.

 

کرمی اظهار داشت: این جشنواره در واقع به دنبال ایجاد ابتکارات و برنامه های جدید متناسب با بیانیه گام دوم انقلاب است که در سال ۱۴۰۰ باید بر اساس این بیانیه و طرح اعتلای بسیج مورد تایید مقام معظم رهبری برگزار شود.

 

در پایان این مراسم از برگزیدگان پنجمین دوره جشنواره مالک اشتر در سپاه ناحیه هرسین تجلیل شد.