پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه08:39 - 1400/10/22

دیدار با خانواده معظم شهدا در هرسین

فرمانده سپاه ناحیه و تعدادی از پرسنل ناحیه با خانواده معظم شهیدان (شهید فریدون جمالی سرابی، شهید عزیز رستمی و شهید نصرت الله زبردست) دیدار کردند.

به گزارش دیوانگاه ،فرمانده سپاه ناحیه و تعدادی از پرسنل ناحیه با خانواده معظم شهیدان (شهید فریدون جمالی سرابی، شهید عزیز رستمی و شهید نصرت الله زبردست) دیدار کردند.

 

سرهنگ کرمی در این دیدار با تأکید بر این که تکریم شهدا و خانواده شهدا به عنوان یک فریضه و تکلیف بر همگان واجب است، اظهار داشت : در آموزه‌های دینی، سیره اهل‌بیت(ع) و سیره بزرگان بر تکریم خانواده شهدا تأکید شده و باید به عنوان یک فریضه به آن نگاه کرد.

 

وی امنیت، آرامش و اقتدار امروزه نظام اسلامی را مرهون جانفشانی شهیدان دانست و تأکید کرد: شهیدان والامقام، دفاع از میهن و اسلام را بر رفاه خود و خانواده ترجیح دادند و تمام توان و هستی خود را که جانشان بود، در طبق اخلاص گذاشتند و برای اسلام تقدیم کردند.

 

فرمانده سپاه ناحیه هرسین  با اشاره به این که در مقام عمل باید قدردان خون این شهیدان باشیم و با تکریم خانواده آنها یاد و خاطره‌ آنان را گرامی داریم، خاطرنشان کرد: تجلیل عملی از شهدا و خانواده آن‌ها  به معنی ادامه راه و حرکت در مسیر شهدا است.