پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه07:26 - 1400/10/26
فرماندار هرسین :

لزوم نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی و بویژه توزیع اقلام تنظیم بازار

فرماندار شهرستان هرسین در جلسه ستاد تنظیم بازار گفت: در ایام پایانی سال قیمت گذاری کالا ، نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی و بویژه توزیع اقلام تنظیم بازار باید با جدیت توسط اعضای ستاد تنظیم بازار پیگیری و اجرا شود.

به گزارش دیوانگاه ،عبادالله کنجوریان فرماندار شهرستان هرسین  در جلسه ستاد تنظیم بازار طی سخنانی اظهار داشت : در ایام پایانی سال قیمت گذاری کالا ، نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی و بویژه توزیع اقلام تنظیم بازار باید با جدیت توسط اعضای ستاد تنظیم بازار پیگیری و اجرا شود.

 

 وی افزود : گشت های نظارت و بازرسی می بایست فعالیتهای مستمر خود را در راستای برخورد با اصناف متخلف ، پیگیری شکایات مردمی و شناسایی انبارهای محتکران ادامه دهند.

 

از دیگر موارد مورد تاکید فرماندار هرسین نظارت جدی بر توزیع اقلام تنظیم بازار با حضور بازرسان افتخاری و رسیدن این اقلام بدست مصرف کنندگان واقعی بود.

 

عبادالله کنجوریان در بخش دیگری از سخنانش بر جلوگیری و برخورد قانونی با عرضه گوشت دام در کشتارگاههای خانگی تاکید کرد و افزود : بر اساس قانون عرضه گوشت خارج از نظارت شبکه دامپزشکی به هر نحو ممنوع است و افراد شناسایی شده بزودی به دستگاه قضایی معرفی خواهند شد.

 

وی اظهار داشت : باید با تلاش مضاعف زمینه سلامت و امنیت غذایی در بین مردم را فراهم نماییم.

 

کنجوریان همچنین بر ضرورت ثبت اجناس و کالاهای موجود در انبارها در سامانه جامع انبارها تاکید کرد و ادامه داد : نگهداری کالا در انبارهای ثبت نشده خلاف قانون است و در صورت مشاهده پلمب خواهند شد.