پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه08:15 - 1400/10/28

مجمع عالی بسیج شهرستان هرسین تشکیل جلسه داد

مجمع عالی بسیج شهرستان هرسین با حضور مسئولین کارگروه ها و هیئت ها اندیشه ورز تشکیل جلسه داد.

به گزارش دیوانگاه ، سرهنگ کرمی فرمانده سپاه ناحیه هرسین در جلسه مجمع  عالی بسیج شهرستان هرسین ضمن تشکر از فعالیتهای اعضای کارگروه ها اظهار داشت در شهرستان هرسین هیئت های اندیشه ورز و کارگروه های تخصصی فعالی داریم و موضوعات و مشکلات شهرستان را بدون دخالت در امورات سایر ادارات متولی پیگیری می‌کند

 

وی افزود: در بحث کارگروه بهداشت و امنیت اقدامات خوبی انجام شده و در کارگروه های فرهنگی و اجتماعی هم موضوعات مرتبط با آن ها مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

 

فرمانده سپاه ناحیه هرسین تصریح کرد : نیاز است که در هیئت های اندیشه ورز کارگروه ها تولید فکر و اندیشه بکنند و تا ادامه به دستورالعمل تبدیل شود و این دستورالعمل ها بتواند کمک حال ادارات شهرستان بشود ، طرح ها و ایده ها باید متناسب و بومی منطقه باشد.

 

کرمی اظهار داشت: در سال ۱۳۹۹ بسیج در راستای اعتلای خود یک سند ده ساله را تدوین و خدمت مقام معظم رهبری ارائه کرده است که مورد تایید معظم له قرار گرفت.

 

وی افزود:  این سند اعتلاء  ۱۰ ساله می باشد که در قالب دو طرح کوتاه مدت ۵ ساله اجرا می شود تا بتواند بسیج را از روزمرگی خارج کند همچنان که بسیج به مثابه یک موجود زنده و پیش برنده و پیش رونده می باشد.