پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه14:39 - 1400/11/01
دارایی نیا در گفتگوبا خبرنگار دیوانگاه :

بازگشایی مسیر ارتباطی 32روستای بخش مرکزی در بارندگی های اخیر/ قطعی آب و برق نداشته ایم

بخشدار مرکزی هرسین در خصوص آخرین وضعیت راه های روستایی بخش مرکزی شهرستان گفت: در پی بارش های صورت گرفته در شهرستان هرسین راه ارتباطی 42روستا در روزهای آغازین بارندگی قطع شد که با تلاش شبانه روزی پرسنل اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان راه ارتباطی 32روستا بازگشایی شده است.

مهندس دارایی نیا بخشدار مرکزی هرسین در گفتگوبا خبرنگار دیوانگاه در خصوص آخرین وضعیت راه های روستایی بخش مرکزی شهرستان اظهار داشت: در پی بارش های صورت گرفته در شهرستان هرسین راه ارتباطی 42روستا در روزهای آغازین بارندگی قطع شد که با تلاش شبانه روزی پرسنل اداره  راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان راه ارتباطی 32روستا بازگشایی شده است. 

 

وی افزود: راه ارتباطی 10روستا که فرعی و خاکی می باشد در دست بازگشایی است که این مسیرها شامل مسیر کرفله- باخله- چم کبود، مسیر دورآباد-جلوگیرنگه، مسیر کلهو-سرخ وند-چم شای، و مسیر چم حیدر و باغ زینب می باشد.

 

بخشدار مرکزی هرسین  خاطرنشان کرد: راه ارتباطی روستای سرانجیرک روز گذشته برفروبی شده ولی به دلیل برودت هوا سطح جاده دچار یخ زدگی شده است و راهداری شهرستان شن ریزی و نمک پاشی این مسیر را در دست انجام دارد.

 

مهندس دارایی نیا اظهار داشت: در خصوص قطعی آب و برق روستاهای بخش مرکزی خوشبختانه در این بارندگی ها مشکلی نداشته ایم.