پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه08:18 - 1400/11/19
یادداشت/

بازی رسانه ای برخی اعضای شورا با افکار عمومی

مدتی است که برخی از اعضای شورای شهر هرسین به بهانه انتشار عملکرد در فضای جامعه خدمات دولت را به اسم خود میزنند که این موضوع از نظر اجتماعی در شأن این مجموعه نیست.

به گزارش دیوانگاه /یادداشت/ مدتی است که برخی از اعضای شورای شهر هرسین به بهانه انتشار عملکرد در فضای جامعه خدمات دولت را به اسم خود میزنند که این موضوع از نظر اجتماعی در شأن این مجموعه نیست.

 

شوراها از جمله مردمي ¬ترين نهادهاست¬ که با توجه به وظايف آنها يعني توسعه، عمران و آباداني، عملکرد آنها براي توده مردم بسيار ملموس و مهم است.

 

قضاوت سایقه شورا و عملکرد این مجموعه را در سطح شهرستان  از آغاز به کار این مجموعه تا به امروز باید به خود مردم واگذار کرد آما آنجه از بررسی این چند دوره به نظر میرسد کاهش تاثیرگذاری این نهاد اجتماعی در هر دوره نسبت به دور قبل می باشد.

 

 البته در این میان هم برخی تکروی ها وعدم هماهنگی ها در ارائه نظرات و خدمات و یک کاسه نکردن نطرات اعضا در این نهادی که مستلزم وجود آن همفکری و همراهی کلیه اعضا می باشد باعث شده که امروز در یک جمع 5نفره مثل شورای شهر هرسین صداهای متفاوتی شنیده شود.

 

در تازه ترین اظهار نظر یکی از اعضای شورای شهر هرسین شنیده شده که حدود 450تن قیر برای آسفالت و خدمات شهری در هرسین جذب شده و این در حالی است که این خدمات مربوط به دولت می باشد و از طرفی اگر ملاک این کار را عملکرد بدانیم باید توجه مردم را به جذب همین سرانه از سوی شهرستان همجوار(شهرستان صجنه_470تن) جلب کنیم که این نشان از عملکرد ضعیف دارد.

 

البته قبلاً هم اظهار نظری در خصوص تخصیص 200میلیون تومان از سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور توسط همین عضو شورا اعلام شده بود که این موضوع تا این لحظه از سوی 4عضو دیگر شورای شهر تایید نشده است و این جای تامل دارد.

 

روز گذشته هم مطلبی در خصوص طرح موضوع عوارض معادن منطقه از سوی همان عضو شورا با استاندار کرمانشاه در پی سفر به شهرستان هرسین در برخی از رسانه ها منتشر شده بود که طبق آنچیزی که در محل یکی از پروژه ها اتفاق افتاد صرفا یک معرفی و احوالپرسی از سوی امام جمعه شهرستان بود و نه یک درخواست کاری!!

 

به نظر می رسد با توجه به وضعیت روانی جامعه و لزوم ایجاد همفکری و اتحاد بیشتر مجموعه شورا جهت رفع مشکلات شهری در هرسین شایسته است اعضای شورا در اظهار نظر ها احتیاط بیشتری داشته باشند.