پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه15:56 - 1401/02/12
به مناسبت هفته معلم صورت گرفت/

دیدار فرمانده و کارکنان سپاه ناحیه هرسین با مدیر و کارکنان آموزش و پرورش

فرمانده سپاه ناحیه، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه و مسئول بسیج دانش آموزی با رئیس .معاونین و کارکنان آموزش و پرورش هرسین به مناسبت هفته معلم و سالروز شهادت علامه استاد شهید مرتضی مطهری دیدار کردند.

به گزارش دیوانگاه ، سرهنگ کرمی فرمانده سپاه ناحیه، حجت الاسلام امامی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه وسرگرد سنگ سفیدی مسئول بسیج دانش آموزی با رئیس .معاونین و کارکنان آموزش و پرورش هرسین به مناسبت هفته معلم و سالروز شهادت علامه استاد شهید مرتضی مطهری دیدار کردند. 

 

 

سرهنگ کرمی در این دیدار ضمن گرامیداشت  و تبریک این روز به مدیر و مجموعه آموزش و پرورش اظهار داشت: معلمان عزیز ما باید دغدغه های مقام معظم رهبری را در گام دوم انقلاب مد نظر قرار دهند و قطعاً سیاست های کلی آموزش و پرورش در این راستا حرکت می‌کند سپاه و بسیج همواره به عنوان بازوان توانمند در کنار آموزش و پرورش حضور داشتند.

 

 

وی افزود: ما شاهد بودیم با وجود بیماری کرونا تلاش‌های خوبی ازسوی فرهنگیان شهرستان در روستاها و در راستای علم آموزی به دانش آموزان صورت می‌گرفت که بر خود لازم می دانیم از زحمات معلمان عزیز تشکر کنیم.

 

 

فرمانده سپاه ناحیه هرسین خاطرنشان کرد:  دشمن برای فرزندان ما برنامه هایی دارد  و از روش های مختلفی استفاده می کند ما باید هوشیار باشیم از هدفی که داریم دور نشویم.