پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه19:24 - 1401/02/18

پیشرفت ۸۵ درصدی پروژه توسعه شبکه جمع آوری فاضلاب شهر هرسین

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان هرسین از اجرای پروژه توسعه شبکه جمع آوری فاضلاب شهر هرسین خبر داد و‌گفت: با اتمام این پروژه بیش از هزار نفر تحت پوشش شبکه جمع آوری فاضلاب مدرن قرار خواهند گرفت.

صادق عزیزی مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان هرسین  در گفتگو با دیوانگاه بهره مندی از سیستم جمع آوری فاضلاب مدرن را از جمله زیرساخت های مهم شهری دانست و افزود: معاونت بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آبفا استان و امور آبفا شهرستان در راستای تحقق این مهم نسبت به توسعه شبکه جمع آوری فاضلاب شهر هرسین اقدام کردند.

 

 

 

وی از پیشرفت ۸۵ درصدی این پروژه خبر داد و گفت: این پروژه که شامل لوله گذاری خطوط اصلی شبکه جمع آوری فاضلاب خیابانهای شهید مصطفی خمینی و پارک شهر به متراژ هزار و ۵۰۰ متر با لوله های ۲۰۰، ۲۵۰، ۳۱۵ و ۴۰۰میلیمتری و از نوع پلی اتیلن است با پیشرفت مناسبی در حال اجرا است و پیش بینی می شود این عملیات تا پایان خرداد ماه سال جاری به اتمام برسد.

 

 

 

عزیزی در پایان از شهروندان این شهرستان درخواست نمود ضمن ممانعت از ورود زباله به منهول های فاضلاب در صورت مشاهده مفقودی و یا جابه جایی دریچه منهول جهت تسریع در امر اطلاع رسانی موضوع را با سامانه ۱۲۲ حوادث و اتفاقات شرکت آب و فاضلاب استان در میان بگذارند.

 

 

 

شهر هرسین با ۱۲ هزار و ۸۸۵ مشترک آب و فاضلاب و جمعیتی بالغ بر ۴۶ هزار نفر در ۵۰ کیلومتری شهر کرمانشاه قرار گرفته است.