پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه15:24 - 1401/03/08

مراسم تودیع و تکریم امام جمعه هرسین برگزار شد +تصویر

با حضور معاونت حراست و بازرسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و فرماندار و مسئولین عضو شورای اداری شهرستان مراسم تودیع و تکریم امام جمعه هرسین برگزار شد.

به گزارش دیوانگاه ،با حضور حجت الاسلام والمسلمین قلعه معاونت حراست و بازرسی  شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و فرماندار و مسئولین عضو شورای اداری شهرستان مراسم تودیع و تکریم امام جمعه هرسین برگزار شد.

 

 

حجت الاسلام و المسلمین حسن رضایی امام جمعه‌ جدید هرسین در بدو ورود به شهرستان هرسین مورد استقبال مردم و مسئولان  دارالمومنین هرسین قرار گرفت و در ادامه با حضور در مزار شهدای گمنام شهرستان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

 

در ادامه  مراسم شورای اداری و آیین تکریم و معارفه امام جمعه هرسین برگزار شد.

 

 

عبادالله کنجوریان فرماندار شهرستان هرسین در این مراسم از زحمات پنج ساله حجت الاسلام والمسلمین دکتر اجرایی امام جمعه سابق هرسین تقدیر کرد و انتصاب حجت الاسلام والمسلمین حسن‌ رضایی به عنوان امام جمعه‌ جدید شهر هرسین را تبریک گفت.

 

 

در ادامه دکتر اجرایی امام جمعه سابق هرسین طی سخنانی اظهار داشت : روزهای شیرینی در کنار مردم هرسین و مدیران انقلابی بر ما گذشت و از تمام کسانی که کمک کار بودند تشکر میکنم

 

 

وی افزود: یاد و خاطره شهید سید یارعلی موسوی را گرامی میداریم که در زمینه اجرای برنامه های  فرهنگی فعال بودند.

 

 

حجت السلام اجرایی اظهار داشت: در بحث شهدای گمنام کارهای زیادی انجام شده و انتظار داریم امام جمعه جدید این کار را تا اتمام طرح پیگیری کنند.

 

 

وی افزود: از همه مردم حالیت میطلبیم و تشکر میکنیم از همه عزیزانی که ما را در این مدت یاری کردند.    

 

 

در ادامه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین قلعه معاونت حراست و بازرسی  شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور طی سخنانی ضمن تشکر  از زحمات و تلاش های حجت الاسلام اجرایی اظهار داشت:: همزبانی امام جمعه جدید با مردم هرسین ایجاد همدلی می کند.

 

وی در ادامه اظهار داشت: نظام اسلامی امروز به سمت علوم ویژه ای حرکت کرده آنهم در شرایط تحریم، نبود زیر ساخت های کافی برای نزدیک شده به این علوم ،در شرایطی که ما هیچ ارتباطی با آمریکا نداریم ،با مشکلات اقتصادی و کارشکنی های فراوانی از طرف نفوذی ها و وجود عده ای سودجوی اقتصادی و ترور شخصیت های شاخص نظام  به سمت این علوم حرکت کردیم..