پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه16:06 - 1401/05/08

دیدار با خانواده معظم شهدای عملیات مرصاد در شهرستان هرسین

با حضور امام جمعه، معاون فرماندار، جانشین فرمانده سپاه ناحیه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان و مسئول حراست شرکت جهان فولاد از خانواده معظم شهدای عملیات غرور آفرین مرصاد دیدار صورت گرفت.

به گزارش دیوانگاه ،با حضور امام جمعه، معاون فرماندار، جانشین فرمانده سپاه ناحیه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان و مسئول حراست شرکت جهان فولاد از خانواده معظم شهدای عملیات غرور آفرین مرصاد دیدار صورت گرفت.

 

 

حجت الاسلام والمسلمین رضایی امام جمعه هرسین در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات مرصاد در شهرستان اظهار داشت: شهادت در واقع یک مرگ زیرکانه است و خوشا به حال شهدا که این مسیر را انتخاب کردند.

 

 

وی افزود: یکی از برجستگی ها و ویژگی های شهدا مقام شفاعت است که خداوند به آنها عطا می کند.

 

 

امام جمعه هرسین خاطرنشان کرد: عصاره وصیت نامه شهدا توصیه و پشتیبانی از ولایت است و این نشان دهنده بصیرت بالای آنهاست.

 

 

در ادامه سرهنگ اله وردی جانشین فرمانده سپاه ناحیه طی سخنانی اظهار داشت:  دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران برای مسئولان یک افتخار و فرصتی مغتنم و موجب تجدید روحیه برای خدمت به ملت است.

 

 

وی افزود: خانواده شهدا و ایثارگران مقام والایی در پیشگاه خداوند متعال دارند چرا که اینها با اهدای بهترین عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور کار بزرگ و عظیمی را انجام دادند.

 

 

گفتنی است  در این برنامه از خانواده معظم شهیدان ، شهید همت شکربیگی، شهید رسول قنبری ، شهید محمد رضا عزیزی،  شهید عبادالله رستمی ، شهید کرم بگ صابتی، شهید جواد کرمی و شهید نصرت الله زبردست. دیدار صورت گرفت.

 

 

گفتنی است این برنامه  معنوی با پشتیبانی مهندس جهاندار شکری مدیر عامل شرکت جهان فولاد و هماهنگی سپاه ناحیه هرسین و با پیگیری های سرهنگ کرمی فرمانده سپاه ناحیه هرسین صورت گرفته است