پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه00:08 - 1401/05/25

تقلای کوررسانه های منفعت طلب و وابسته، برای تخریب یک مدیر جوان و کارآمد

برخی رسانه های زرد ، با تقلایی کور ،چوب لای چرخ خط مقدم جبهه فرهنگی استان کرمانشاه می گذراند.

به گزارش دیوانگاه  به نقل ازمرصاد، بر هیچکس پوشیده نیست که انتقاد ،همیشه زمینه ساز پیشرفت و پویایی است اما به شرطی که منصفانه و دور از غرض ورزی باشد.

 

طبیعی است که وقتی تمام دغدغه یک رسانه جلب توجه و جذب مخاطب باشد و این موضوع با از دست دادن منافع گذشته همراه شود ،به هر طناب کهنه ای دست می‌زند تا با تخریب جریان های غیر هم فکرش، آبرو و  جایگاهی نزد باقیمانده های بانیان وضع موجود اجتماعی و اقتصادی، در دولت سیزدهم پیدا کند!

 

به نظر می رسد قضاوت عجولانه و انتقادهای ناروا از صفدری که تنها چند ماهی است بر مسند مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نشسته است آن هم از سوی رسانه های جیره خوار مدیران ناکارآمد، نشان از مسیر نسبتا صحیح این مدیر جوان دارد.

 

هر چند ما هم چون سایر اصحاب رسانه در ابتدای انتصاب مدیران جوان و انقلابی در حوزه های فرهنگی استان انتظار معجزه و تحولات بنیادی نداشتیم ولی در مدت زمان کوتاهی شاهد ارتقاء قابل توجهی در حوزه عملکرد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بودیم.

 

انجام سفرهای شهرستانی، حضور ۲ معاون وزیر و بیش از ۷ مدیر کل ستادی طی چند ماه اخیر، تشکیل شورای فرهنگ عمومی استان بعد از وقفه چند ساله، برگزاری جلسات شورای اطلاع رسانی استان، برنامه ریزی برای بودجه مناطق حاشیه نشین، برگزاری کلاس ها و دوره های مختلف آموزشی و توانمندسازی مدیران و کارشناسان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی،تنها بخشی از تغییرات مثبت فوق است!

 

ما نیز به عنوان بخش کوچکی از جامعه رسانه ای استان ضمن توجه به دستاورد ها و تلاش های فوق کماکان دست از مطالبه گری بر نمی داریم و امیدواریم که روند فعلی این دستگاه فرهنگی ادامه یابد.