پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه15:06 - 1401/05/27

سفر وزیر بهداشت ودرمان آموزش پزشکی به شهرستان هرسین

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با همراهی استاندار کرمانشاه، نماینده شهرستانهای کنگاور، هرسین و صحنه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ، امام جمعه ، فرماندار وشورای اداری هرسین از بیمارستان شهدای هرسین بازدید کرد.

به گزارش دیوانگاه ،دکتر عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با همراهی بهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه، نماینده شهرستانهای کنگاور، هرسین و صحنه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ، امام جمعه ،  فرماندار وشورای اداری هرسین از بیمارستان شهدای هرسین بازدید کرد.

 

 

در این بازدید زیر ساخت های بهداشتی و درمانی، امکانات و تجهیزات پزشکی و نیروی پرسنلی این بیمارستان مورد بررسی قرار گرفت.

 

 

عبادالله کنجوریان فرماندار شهرستان هرسین در حاشیه بازدید دکتر عین اللهی وزیر محترم بهداشت از بیمارستان شهدای شهرستان در گفتگو با دیوانگاه اظهار داشت:  این سفر با هدف بازدید از مراکز درمانی سه شهرستان شرق استان صورت گرفته است و در این راستا بازدیدی هم از بخش های مختلف بیمارستان شهدا انجام شد و جمع بندی از مشکلات و نیازمندی های موجود در اختیار وزیر بهداشت قرار گرفت.

 

 

وی افزود: بحث دوم تاسیسات بیمارستان و بازدید از سیستم سرمایشی و گرمایشی بود و سوم تامین نیروی انسانی هم در بحث درمان و اداری با توجه به محرومیت موجود در شهرستان بود.

 

 

فرماندار هرسین خاطرنشان کرد: در ادامه از بخشهای مختلف بیمارستان هم بازدید صورت گرفت و قول‌های مساعدی داده شد که قرار است در مرکز استان تصمیم گیری شود و از طریق ریاست و پزشکی استان مورد پیگیری قرار گیرد.