پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه15:44 - 1401/06/02
حجت الاسلام رضایی:

صبر نیمی از ایمان است و شما این صبر را در دوران اسارت به نمایش گذاشتید

صبح امروز با حضور امام جمعه، فرماندار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مراسم یادواره آزادگان مهاجر و گرامیداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی در هرسین برگزار شد.

به گزارش دیوانگاه ،صبح امروز با حضور امام جمعه، فرماندار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان  مراسم یادواره آزادگان مهاجر  و گرامیداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی در هرسین برگزار شد.

 

 

عبادالله کنجوریان فرماندار هرسین در این مراسم ضمن گرامیداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز به کشور اظهار داشت:  متاسفانه این مراسم به دلیل برخی مشکلات به تاخیر افتاد که از این بابت عذرخواهی میکنیم.

 

 

وی افزود : آزادگان نماد ماندگار پایداری و مقاومت در دوران حماسه و رزم که بر تارک فرهنگ این دیار در تلألو هستند.

 

 

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین رضایی امام جمعه هرسین با بیان اینکه مهمترین واژه  برای آزادگان عزیز همین آزاده بودن است اظهار داشت: امروز آرامش و امنیت ما مرهون رشادت های این عزیزان است و آزادگان حق بزرگی بر گردن این مملکت دارند.

 

 

وی افزود:  ایمان و خداباوری از دیگر شاخصه های مهم آزادگان عزیز هست و باور به اینکه بعد از هر سختی یک آسانی است. و شما عزیزان در واقع  فرماندهان جهاد تبیین هستید و این همان سیره حضرت زینب کبری(س) است.

 

 

امام جمعه هرسین با بیان اینکه دشمن در ۸سال دفاع مقدس از ما سیلی خورد و این سیلی را شما به دشمن زدید خاطرنشان کرد :  صبر نیمی از ایمان است و شما این صبر را در دوران اسارت به نمایش گذاشتید.