پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه19:46 - 1401/06/02

افتتاح ۱۴۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۰۵ میلیارد تومان در شهرستان هرسین در هفته دولت

فرماندار هرسین گفت : در هفته دولت ۱۴۰ پروژه بزرگ و کوچک عمرانی ، اقتصادی ، کشاورزی ، خدماتی ، آبرسانی ، برق رسانی و گازرسانی با اعتبار ۴۰۵ میلیارد تومان و با اشتغالزایی بیش از ۱۰۰ نفر افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید و بیش از ۳۰ برنامه فرهنگی - ورزشی نیز اجرا خواهد شد.

عباد الله کنجوریان فرماندار هرسین  در گفتگو با دیوانگاه  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت اظهار داشت : در هفته دولت ۱۴۰ پروژه بزرگ و کوچک عمرانی ، اقتصادی ، کشاورزی ، خدماتی ، آبرسانی ، برق رسانی و گازرسانی با اعتبار ۴۰۵ میلیارد تومان و با اشتغالزایی بیش از ۱۰۰ نفر افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید و بیش از ۳۰ برنامه فرهنگی - ورزشی نیز اجرا خواهد شد.

 

کنجوریان بیان داشت : مسئولین می بایست راه و منش شهیدان رجایی و باهنر را که همان خدمت صادقانه به مردم است را الگو و چراغ راه خود قرار دهند.

 

کنجوریان همچنین در ادامه  از برگزاری میز ارتباطات مردمی ( میز خدمت ) در محلات مختلف این شهرستان و نماز جمعه خبر داد و افزود : در هفته دولت میز ارتباطات مردمی در محلات آسیب پذیر و کمتر توسعه یافته و همچنین مساجد به منظور دیدار مستقیم مردم با مسئولین و رسیدگی به درخواست های آنان برگزار خواهد شد.

 

فرماندار هرسین در بخش دیگری از سخنانش به تشریح پروژهای شاخص این شهرستان در هفته دولت پرداخت و افزود : احداث باند دوم محور بیستون - سنقرآباد ، تکمیل باند دوم بیستون - هرسین نورآباد ، تکمیل مجتمع های فرهنگی - هنری ، آسفالت و بهسازی سه راهی چهر ، پتروشیمی و بزرگراه کربلا از جمله پروژه های شاخص شهرستان هرسین در هفته دولت  می باشند.

 

فرماندار هرسین افزود : ۲۵ پروژه حوزه راه روستایی این شهرستان در هفته دولت افتتاح و یا عملیات اجرایی آنان آغاز خواهد شد.

 

به گفته کنجوریان : در حوزه صنایع دستی ، بهداشت و درمان ، کشاورزی ، تولید پوشاک ، کارگاههای بسته بندی ، دامپروری ، کشت گیاهان دارویی ، کارگاههای خیاطی و گلیم بافی ، تولید فنس و کابینت سازی ، و سایر مشاغل خدماتی نیز بیش از ۷۰ طرح افتتاح

خواهند شد.

 

فرماندار شهرستان هرسین از مسئولین خواست خدمات دولت خدمتگذار را به نحو احسن در رسانه ها و فضای عمومی شهرستان و استان به منظور آگاه سازی مردم اطلاع رسانی نمایند..