پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه15:03 - 1401/06/03

مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه هرسین برگزار شد+تصویر

با حضور سردار ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) و هیئت همراه و با حضور امام جمعه، فرماندار و مسئولین شهرستان مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه هرسین برگزار شد.

به گزارش دیوانگاه ،با حضور سردار ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) و هیئت همراه و با حضور امام جمعه، فرماندار و مسئولین شهرستان مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه هرسین برگزار شد، 

 

 

سرهنگ کرمی فرمانده سپاه ناحیه هرسین در این مراسم ضمن عرض خوش آمدگویی و تشکر از حضور سردار ریحانی فرمانده حضرت نبی اکرم(ص)و هیئت همراه به تشریح اقدامات و برنامه های صورت گرفته توسط سپاه ناحیه هرسین در مدت حضور در شهرستان پرداخت و اظهار داشت: با قاطعیت اعلام می‌کنم همه مردم هرسین بسیجی و دارای تفکر بسیجی هستند.

 

 

وی در ادامه اجرای موفق طرح حاج قاسم در شهرستان و توزیع بیش از ۱۳هزار بسته های معیشتی و محرومیت زدایی را از جمله خدمات صورت گرفته توسط سپاه ناحیه هرسین عنوان کرد.

 

 

در ادامه حجت الاسلام رصایی امام جمعه شهرستان هرسین ضمن تشکر از زحمات جماب سرهنگ کرمی فرمانده سپاه ناحیه هرسین در مدت حضور در شهرستان اظهار داشت: خدمات سرهنگ کرمی در هرسین ارزشمند بود و برای ایشان آرزوی موفقیت داریم.

 

وی افزود: سپاه در همه بحران ها جلودار است و به فرموده امام(ره) اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

 

امام جمعه هرسین تصریح کرد: سپاه مکتب ساز شد چون حاج قاسم را تحویل نظام داد و هر جایی که  مردم و دلسوزانی چون تهرانی مقدم ها بودند پیشرفت داشتیم.

 

در این مراسم از تلاش های سرهنگ نجفعلی کرمی تجلیل و سرهنگ موسوی به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه هرسین معارفه شد.