پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه15:46 - 1401/06/03
سردار بهمن ریحانی :

دشمن به دنبال این است که ذائقه مردم ما را عوض کند

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)استان کرمانشاه گفت: دشمن به دنبال این است که ذائقه مردم ما را عوض کند امروز فضلیت ها و الگوها را دارند عوض می کنند. ما وظیفه داریم واقعیت های انقلاب را بگوییم.

به گزارش دیوانگاه ،سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)استان کرمانشاه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه هرسین طی سخنانی اظهار داشت: یکی از جلوه های موًثر و ماندگار عاشورا بعد عرفانی و حماسه آفرین و جهاد آفرین آن است و برای ما رسیدن به این عرفان تمسک به ولایت و ولایتمداری است.

 

وی افزود: همیشه این جنگ حق و باطل در همه زمان ها وجود داشته است و هر سال لازم است عاشورا را مثل سال ۶۱ بدانیم.

 

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)استان کرمانشاه با بیان اینکه اگر در میدان نباشیم دوباره دشمنان بر ما مسلط می‌شوند خاطرنشان کرد:  در اکثر انقلاب ها یا شکست خوردند یا به افول رفتند یکی از علل شکست این انقلاب ها ارتجاع بود و برگشت از اصل انقلاب.

 

ریحانی اظهار داشت: پس از رحلت امام همه فکر می‌کردند همه چیز تمام می‌شود ولی امروز پس از ۴۳سال می بینیم که راه و مکتب امام(ره) زنده است.

 

وی افزود: دشمن به دنبال این است که ذائقه مردم ما را عوض کند امروز فضلیت ها و الگوها را دارند عوض می کنند. ما وظیفه داریم واقعیت های انقلاب را بگوییم امروز دشمن به دنبال بزرگنمایی مشکلات است.

 

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: جناب سرهنگ کرمی هم انصافا در زلزله سرپل زحمات زیادی کشید و این قابل تقدیر است و در هرسین هم خدمات زیادی داشت انشاالله در مسئولیت های بعدی از ایشان استفاده خواهیم کرد.