پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه19:00 - 1401/06/12
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان هرسین در گفتگو با دیوانگاه :

تشکیل پرونده برای 3خبازی دارای تخلفات تراکنش/ دو نانوایی هم تشویق شدند

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان هرسین گفت: در بازرسی های صورت گرفته از خبازی های سطح شهر 3 نانوایی دارای تخلفات با تراکنش بالا بودند که در این زمینه پرونده تشکیل شده و به مراجع قضایی معرفی شدند.

دکتر سیامک الیاسپور مدیر جهاد کشاورزی شهرستان هرسین  در گفتگو با دیوانگاه اظهار داشت: تعداد کل نانوایی ها در شهرستان هرسین ۱۰۱ نانوایی می باشد که ازاین تعداد ۷۷ نانوایی یارانه ای نوع 2 و 24نانوایی نیمه یارانه ای نوع 2 می باشد که نوع پخت این تعداد نانوایی شامل ماشینی، بربری، ریزشی و تافتان می باشد.

 

 

وی با بیان اینکه حدود ۹۹ درصد خبازی ها به دستگاههای پوز مجهز شده اند افزود:  در بازرسی های صورت گرفته از خبازی های سطح شهر 3 نانوایی دارای تخلفات با تراکنش بالا بودند که در این زمینه پرونده تشکیل شده و به مراجع قضایی معرفی شدند.

 

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خاطرنشان کرد: ۷۰ درصد تذکرات به دلیل عدم کیفیت نان،  عدم رعایت ساعت کاری ، کم فروشی،  گرانفروشی،  تراکنش بالا،  تراکنش کم و تکرار تراکنش از یک کارت بوده است.

 

 

الیاسپور در ادامه اظهار داشت: البته در بحث نظارت ها تشویقات هم در نظر گرفته میشود که در این راستا دو نانوایی با افزایش سهیمه به دلیل عملگذد خوبشان مورد تشویق قرار گرفته اند.