پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه10:02 - 1401/06/14

سفر مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه به هرسین / محمدی: ساخت 4مدرسه در مناطق روستایی شهرستان

با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه و با همراهی مدیرکل توسعه و نوسازی مدارس استان و هیات همراه در هرسین مشکلات و کمبود های آموزش و پرورش شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش دیوانگاه ،سلمان محمدی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با همراهی نظری مدیرکل توسعه و نوسازی مدارس استان و هیاتی همراه در شهرستان هرسین حضور پیدا کردند

 

محمدی در بدو ورود  با حضور بر مزار شهدای لک هرسین ضمن نثار گل  و قرائت فاتحه به مقام والای  شهدا شهرستان ادای احترام کرد.

 

 

در ادامه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه و هیات همراه با حضور در منزل شهید نیکزاد ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدا  خصوصا شهید نیکزاد  ،  از خانواده این شهید فرهنگی دلجویی نمودند.

 

 

سلمان محمدی در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدا  ،  حضور در جمع خانواده شهدا را توفیقی یادآور شد و افزود در واقع شهدا به ما نیاز ندارند و این ماها هستیم که محتاج شهدائیم 

 

 

مدیرکل آموزش و پرورش گفت اگر خدا به ما توفیق خدمتی داده و ذره ای آبرو و اعتبار داریم به برکت خون همین شهداست و امیدواریم که خداوند متعال توفیقی بدهد که راه شهدا را ادامه بدهیم و قدردان زحمات خانواده شهدا باشیم

 

 

محمدی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان با اشاره به ساماندهی مدارس کانکسی در شهرستان حاطرنشان کرد: هشت مدرسه کانکسی در سطح روستاهای شهر هرسین وجود دارد که از این تعداد 4مدرسه جهت این مناطق ساخته میشود.

 

 وی در ادامه در خصوص تامین تجهیزات مدارس از جمله 150عدد صندلی ،  10عدد کامپیوتر جهت مدارس ،  رفع مشکل گرمایشی و سرمایشی مدارس ، آسفالت و تحهیز مدارس و لکه گیری کلاس ها قول مساعد دادند.