پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه15:28 - 1401/06/31

برگزاری مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در سپاه ناحیه هرسین+تصویر

صبح امروز با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه وفرمانده انتظامی، اعضای شورای اداری شهرستان مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در سپاه ناحیه هرسین برگزار شد.

به گزارش دیوانگاه ،صبح امروز با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه و اعضای شورای اداری شهرستان مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در سپاه ناحیه هرسین برگزار شد.

 

 

سرهنگ سید مصطفی موسوی فرمانده سپاه ناحیه هرسین در این دیدار ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلیو تشکر از حضور مسئولین در این مراسم اظهار داشت: ما در دوران جنگ تحمیلی برای تهیه سیم خاردار مشکل داشتیم و کسی هم حاضر نمی شد آن را در اختیار ما بگذارد ولی امروز کشور ما توانسته با اتکا به نیروی توان داخل موشک های نقطه زن تولید کند و کشور روسیه به عنوان یک ابر قدرت از ما پهپاد خریداری می کنند.

 

 

در ادامه حجت الاسلام رضایی امام جمعه هرسین در این مراسم اظهار داشت دشمن در دوران دفاع مقدس از ما سیلی محکمی خورده است و امروز در این جنگ ادراکی که دشمن به راه انداخته وظیفه ما جهاد تبیین است باید بگوییم که ما کجای کار بودیم و امروز به کجا رسیدیم.

 

 

وی افزود: مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیر خود فرمودند: جوانان امروز خیلی از دستاوردهای دفاع مقدس را اطلاع ندارند این نشان دهنده کوتاهی های صورت گرفته است.

 

 

امام جمعه هرسین خاطرنشان کرد: امروز شبکه های ماهواره های برای ثروتمندان کشور خود حق اشتراک می گیرند ولی برای کشور ما به صورت ۲۴ ساعته در اختیار ما قرار می دهند آیا این جز یک حوزه نیست.