پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه15:07 - 1401/07/02

مراسم تجلیل از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت در هرسین برگزار شد

با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه، رئیس شورای نگهبان استان کرمانشاه و سایر مسئولین شهرستان مراسم تجلیل از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت در هرسین برگزار شد.

به گزارش دیوانگاه ،با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه، رئیس شورای نگهبان استان کرمانشاه و سایر مسئولین شهرستان مراسم تجلیل از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت  در هرسین برگزار شد.

 

 

سرهنگ موسوی فرمانده سپاه ناحیه هرسین در این مراسم صمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و عرض خیر مقدم به حاضرین  طی سخنانی اظهار داشت:  پیشرفت های  امروز انقلاب اسلامی در همه عرصه ها چشم جهانیان را خیره کرده است در حالی که خیلی ها فکر می‌کردند این انقلاب بیشتر از شش ماه دوام نمی‌آورد.

 

 

فرمانده سپاه ناحیه هرسین خاطرنشان کرد: وظیفه ما این است که رشادت شهدا و رزمندگان و ایثارگران را برای نسل آینده بازگو کنیم و این فرهنگ را سینه به سینه انتقال دهیم.

 

 

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین مفید رئیس شورای نگهبان استان کرمانشاه طی سخنانی اظهار داشت: تنها جایی که دفاع مشروع و مقدس است دفاع از ارزش‌های الهی است و دفاع مقدس برای این مقدس شد که دفاع از تمام ارزشهای الهی و اسلام بود.

 

 

وی افزود:  هر کسی در هر سنگری برای برافراشته نگه داشتن پرچم انقلاب اسلامی قدمی بردارد دفاعش مقدس است..

 

 

رئیس شورای نگهبان استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: امروز ما در یک جنگ تمام عیار و ترکیبی در مقابل با دشمن قرار داریم.