پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه19:09 - 1401/07/08
به مناسبت روز آتش نشانی و ايمنی/

تجلیل از زحمات آتش نشانان شهرداری هرسین

شهردار و رئیس شورا به مناسبت هفتم مهر ماه، روز ایمنی و آتش نشانی، به منظور تبریک و قدردانی از زحمات کارکنان ارجمند آتش نشانی که جان خود را در طبق اخلاص می گذارند تا به ديگران زندگی دوباره بخشند، با حضور در ایستگاه آتش نشانی شهرداری هرسین از آنان تقدیر بعمل آوردند.

به گزارش دیوانگاه ،   شهردار و رئیس شورا به مناسبت هفتم مهر ماه، روز ایمنی و آتش نشانی، به منظور تبریک و قدردانی از زحمات کارکنان ارجمند آتش نشانی که جان خود را در طبق اخلاص می گذارند تا به ديگران زندگی دوباره بخشند، با حضور در ایستگاه آتش نشانی شهرداری هرسین از آنان تقدیر بعمل آوردند.

 

 

 

 مهندس علی نورعلی شهردار هرسین در این ديدار اظهار داشت: این روز بهانه ای است که ما قدردان زحمات نیروهای آتش نشانی باشیم.

 

 

وی با اشاره به اینکه آتش نشانی شغلی است که با عشق ، اعتقاد و از خودگذشتگی همراه است افزود: شغل آتش نشانی به عنوان یکی از مشاغل سخت و زیان آور می باشد و در طول سال عملیات های فراوانی در خصوص اطفاء حریق و خدمات ایمنی  توسط آتش نشانان انجام می شود و امکانات موجود واحدهای آتش نشانی شهرداری هرسین در مواقع و شرایط حساس و ضروری جوابگو نیست و در همین راستا برای تهیه وسائل لازم و مورد نیاز آتش نشانان تمهیدات لازم انجام خواهد گرفت.

 

 

در پایان این مراسم شهردار و رئیس و دیگر اعضاء شورای اسلامی و آقای عزیزی مسئول بازرسی شهرداری هرسین  با تقدیم لوح سپاس از فعالیت های ایثارگرانه این عزیزان از آنان تقدیر و قدر دانی کردند.