پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه19:03 - 1401/07/12
رئیس هیأت فوتبال شهرستان هرسین در گفتگوی تفصیلی با دیوانگاه:

برگزاری مسابقات جایزه بزرگ فوتسال در هرسین/ قضاوت داور جوان شهرستان در رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال جوانان کشور

رئیس هیأت فوتبال شهرستان هرسین گفت: سه دوره مسابقات داخلی فوتسال تحت عنوان جام های شهدای دولت برای کارکنان ادارات و سازمان ها ، شهدای دانش آموز برای قشر دانش آموزی و شهدای ورزشکار برای قشر بسیجیان عزیز در تقویم اجرایی امسال کمیته مسابقات هیأت فوتبال پیش بینی شده است.

مهندس مسعود کرمی رئیس هیأت فوتبال شهرستان هرسین و مشاور عالی هیأت فوتبال استان کرمانشاه  در گفتگوی تفصیلی با خبرنگار دیوانگاه اظهار داشت: با برنامه ریزی صورت گرفته توسط اعضای کمیته های فوتسال و مسابقات و پیگیری های دبیر محترم و تصویب اعضای هیئت رئیسه هیأت فوتبال شهرستان ، سه دوره مسابقات داخلی فوتسال تحت عنوان جام های شهدای دولت برای کارکنان ادارات و سازمان ها ، شهدای دانش آموز برای قشر دانش آموزی و شهدای ورزشکار برای قشر بسیجیان عزیز در تقویم اجرایی امسال کمیته مسابقات هیأت فوتبال پیش بینی شده است.

 

 

وی افزود:  در هفته های آتی به ترتیب این سه رویداد بزرگ را با اعلام کامل شرایط و ضوابط قانونی هریک از این رقابتها بصورت جداگانه و در زمان بندی های مشخص برگزار خواهیم کرد. 

 

 

رئیس هیأت فوتبال شهرستان هرسین تصریح کرد: هدف ما از برگزاری این مسابقات ایجاد شور و نشاط و همدلی بین تمامی رده های سنی علاقه مند به ورزش محبوب و پرطرفدار فوتبال است.

 

 

رئیس هیأت فوتبال شهرستان با ذکر این نکته که تغییرات جز اجتناب ناپذیر در عرصه مدیریت است اظهار داشت : باید بپذیریم براساس قانون و مقررات و در راستای کمک به فوتبال حرکت کنیم و از دروغ و ایجاد تنش و حاشیه سازی پرهیز کنیم و هرگاه منافع جمع را به منفعت شخصی مقدم بدانیم هیچ‌ مشکلی پیش نخواهد آمد. 

 

 

کرمی اظهار داشت: متأسفانه سال گذشته در بخش بانوان اتفاقات خوبی برای شهرستان رخ نداد، اما به لطف پروردگار هم اکنون در این بخش با تغییرات ایجاد شده و حضور افراد با دانش و کارآمد و دارای رزومه ، اتفاقات مثبتی رخ داده و با کشف و معرفی استعدادهای فراوان شهرستان روند رو به رشدی را دنبال خواهیم کرد.

 

 

وی همچنین در خصوص وضعیت حال حاضر نمایندگان شهرستان در رقابتهای لیگ برتر استان نیز پاسخ داد که دو تیم حاضر در رقابتهای لیگ نونهالان به تازگی کار خود را آغاز کرده و با گزارشی که سرپرست محترم کمیته فوتسال در اختیار بنده قرار دادند دو هفته از لیگ امسال برگزار شده و هرکدام از تیمهای ما دو بازی انجام داده اند و سهم ما سه برد بوده که در مجموع ما امیدوار شدیم که این فصل نیز میتوانیم چهارمین قهرمانی پیاپی را مجدداً با همت و تلاش مضاعف یکی از دو تیم شایسته شهرستان هرسین کسب کنیم. 

 

 

مشاور عالی هیأت فوتبال استان کرمانشاه ادامه داد : ما بدنبال این هستیم که با توجه به عدم زمین چمن ، همین روند خوب و رو به رشد خود را در قالب اینکه شهرستان هرسین تبدیل به پایلوت رشته فوتسال در رده های سنی پایه استان شده را حفظ کنیم چون برای رسیدن به این مهم خون دلهای زیادی خورده ایم و یک کار جمعی و دستاوردی بزرگ برای فوتبال این شهرستان بزرگ است که هم اکنون بازیکنان مختلفی را در تیمهای لیگ کشوری داریم که نام هرسین را با افتخار به دوش می‌کشند.

 

 

رئیس هیأت فوتبال در پایان صحبت هایشان با اعلام یک خبر مهم و مسرت بخش برای جامعه ورزش شهرستان اعلام داشت : با رایزنی های صورت گرفته با کمیته داوران فدراسیون فوتبال و هیأت فوتبال استان کرمانشاه  ، آقای عرفان مظفری از داوران موفق و جوان و آینده دار شهرستان هرسین که به تازگی در تست پیش فصل نمره قبولی دریافت کرده است در رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال جوانان کشور روز پنجشنبه چهاردهم مهرماه دیدار تیمهای گهر درود و شهرداری همدان را به میزبانی استان لرستان قضاوت خواهد کرد.