پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه15:06 - 1401/07/14
دیدار فرمانده و جمعی از پرسنل خدوم نیروی انتظامي بل امام امام جمعه هرسین/

حجت الاسلام رضایی: ما به نمایندگی از مردم بر بازوان شما بوسه میزنیم/ هتک حرمت به مظهر امنیت برای مردم قابل تحمل نیست

امام جمعه هرسین در دیدار با فرمانده و پرسنل انتظامی شهرستان گفت: امنیت امروز جامعه مرهون خدمات نیروی انتظامی است و هتک حرمت به مظهر امنیت برای مردم قابل تحمل نیست.

به گزارش دیوانگاه ،به مناسبت هفته نیروی انتظامي فرمانده و جمعی از پرسنل این نیرو در شهرستان با امام جمعه هرسین دیدار کردند.

 

 

حجت الاسلام والمسلمین رضایی امام جمعه هرسین در این ديدار ضمن تبریک فرارسیدن هفته نیروی انتظامی به تلاشگران و خادمان عرصه امنیت در جامعه اظهار داشت: خسته نباشید میگیم به نیروهای مظلوم و مقتدر  انتظامی که تنوع در خدمت رسانی در نیروی انتظامی در هیچ ارگان دیگری مشاهده نمی شود.

 

 

وی افزود: اگر نیروی انتظامی نباشد نظم جامعه به هم می‌ریزد. در حوادث اخیر دشمن سبب خیر شد برای معرفی خدمات نیروی انتظامی به مردم.

 

 

امام جمعه هرسین خاطرنشان کرد: امنیت امروز جامعه مرهون خدمات نیروی انتظامی است و هتک حرمت به مظهر امنیت برای مردم قابل تحمل نیست.

 

 

حجت الاسلام رصایی اظهار داشت: وضعیت امروز ماحصل کم کاری مسئولین گذشته است و مردم با حمایت خود  از نیروی انتظامی تو دهنی محکمی به دشمن زدند .

 

 

وی افزود: حافط امنیت و نوامیس مردم نیروی انتظامی است و هر لحظه که امنیت مردم به خطر بیفتد اولین کسی که به میدان می آید این نیرو است.

 

 

خطیب جمعه هرسین تصریح کرد: ما به نمایندگی از مردم بر بازوان شما بوسه میزنیم چرا که هیچ جای دنیا پلیسی به این اقتدار و مهربانی نمی توان مشاهده کرد.

 

 

در ایتدای این دیدار نیز سرهنگ عزیزیان فرمانده انتظامی شهرستان هرسین گزارشی از اقدامات صورت گرفته در 6ماهه نخست امسال ارائه کرد.