پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه19:12 - 1401/07/23
مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره ارشاد اسلامی هرسین برگزار شد/

صفدری: در انتخاب مدیران نگاه انقلابی و پویا، جوان بودن و تخصص محوری مد نظر است

با حضور امام جمعه، فرماندار، مدیر کل اداره ارشاد اسلامی استان کرمانشاه و سایر مسئولین شهرستان مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره ارشاد اسلامی هرسین برگزار شد.

به گزارش دیوانگاه ،با حضور حجت الاسلام رضایی امام جمعه،  عبادالله کنجوریان فرماندار، دکتر علی صفدری مدیر کل اداره ارشاد اسلامی استان کرمانشاه و سایر مسئولین شهرستان مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره ارشاد اسلامی هرسین برگزار شد.

 

 

حجت الاسلام رضایی امام جمعه هرسین در این جلسه ضمن تبریک هفته وحدت طی سخنانی اظهار داشت: فرهنگ و ارشاد اسلامی کلید واژه های بزرگی را یدک می کشد، در کنار مشکلات اقتصادی و معیشتی مشکل عمده کشور فرهنگ است. 

 

 

وی افزود: در بحث فرهنگ آنچه بیشتر از همه مهم است اسلامی بودن آن است یکی از مواردی که ما انتظار داریم درفرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شود ایجاد یک تحول است و در فرهنگ سازی در هرسین شاهد یک تغییر باشیم.

 

 

در ادامه عبادالله کنجوریان فرماندار هرسین در این مراسم اظهار داشت: مقوله فرهنگ یکی از مباحثی است که انسان از بدو تولد با آن مواجه است و روند رشد و تکامل بر شخصیت این فرد تاثیرگذار است.

 

 

وی افزود: انتظار میرود در شهرستان هرسین علی رغم تلاش های که در گذشته صورت گرفته است مدیریت جدید با توجه به انتظارات جامعه تلاش های مضاعفی داشته باشد همچنانکه زیربناهای خیلی از کارها فرهنگ است.

 

 

دکتر علی صفدری مدیر کل اداره ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در این مراسم اظهار داشت: جابجایی ها در هر مدیریتی نشانه ایجاد پویایی و ورود یک نگاه تازه و جوان هست و به این معنی نیست که ناتوانی در کار بوده است.

 

 

وی افزود: ما معتقدیم که آقای نظری علی رغم محدودیت ها زحمات خوبی کشیده اند و ایشان سرمایه ای برای فرهنگ و ارشاد هست که خداقوت عرض می کنیم به ایشان 

 

 

مدیر کل اداره ارشاد اسلامی استان خاطرنشان کرد: در بحث انتخاب نیروها جناب آقای وزریر هم در دولت سیزدهم تاکید دارند بر برخی ویژگی ها همچون نگاه انقلابی و پویا، جوان بودن و تخصص محوری در این حوزه، آقای الفتی دارای سابقه فرهنگی خوبی است .

 

 

صفدری اظهار داشت: ما در این برهه از زمان وظیفه داریم قدری قوی تر و انقلابی تر ورود کنیم هرسین ظرفیت های فرهنگی خوبی دارد و این کار را برای مدیریت جدید سخت تر می کند.

 

 

در پایان این مراسم از زحمات اقای سیاوش نظری تقدیر و دکتر محسن الفتی به عنوان رئیس جدید اداره ارشاد اسلامی هرسین منصوب شد.