پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه14:53 - 1401/07/24

مشکل آب شرب بیش از هزار نفر در چهار روستای شهرستان هرسین مرتفع می شود

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان هرسین از پیشرفت ۵۰ درصدی پروژه آبرسانی به مجتمع ظلم آباد با چهار روستای تحت پوشش آن خبر داد و گفت: با اتمام این پروژه مشکل کمبود آب شرب هزار و ۲۳۷ نفر مرتفع خواهد شد.

"صادق عزیزی" مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان هرسین  در گفتگو با دیوانگاه،  به چگونگی تشریح این پروژه پرداخت و گفت: معاونت بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفا استان کرمانشاه و امور آب و فاضلاب شهرستان با توجه به کاهش سطح آبدهی منبع تامین آب شرب چهار روستای(باقرآباد، ظلم آباد علیا و سفلی، نجوبران) بخش بیستون حفر یک حلقه چاه را آغاز  کرد که اکنون با پایان این عملیات فاز دوم پروژه فوق در حال اجرا است.

 

 

 

وی افزود:  فاز دوم پروژه ظلم آباد شامل تجهیز چاه آب، ۸۰۰ متر لوله گذاری خط انتقال از چاه به مخزن مجتمع و احداث یک باب موتورخانه است که پیش بینی می شود تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد و اهالی چهار روستای تحت پوشش آن با جمعیت هزار و ۲۳۷ نفر از نعمت آب شرب پایدار بهره مند شوند.

 

 

 

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان هرسین از مشترکین شهرستان درخواست کرد با حذف شستشوهای غیرضروری علاوه بر جلوگیری از هدر رفت آب پرسنل این امور را در راستای ارائه خدمات پایدار یاری کنند.